Ahoj, jen vás chci upozornit že hlasy v Meridině hlavě budou psané tímto písmem.
***********************************
„Chci cítit jeho krev, chci aby jeho srdce zběsile tlouklo strachem, ze mě."
„Chci slyšet jeho poslední výdech."
„Zabijeme jej před zraky jeho blízkých."Hlasy v mé hlavě šeptaly lákavé scénáře smrti chlapce, který přežil.
To že jsem své myšlenky vyslovila nahlas jsem si uvědomila až když někdo promluvil. „Proč tohle říkáš?" Zeptala se mě pevným hlasem drobná, snědá brunetka s růžovími prameny.
„Protože mi jeden muž zničil život."Dívka se na mě zkoumavě zahledí.
„Co ti udělal?"
'Je rozkošná.'
„Zavřel mou sestru Azkabanu." Odpovím jí neutrálním hlasem.
„To zní jako důvod k nenávisti." Uzná brunetka.„Jak se jmenuješ?" Zeptám se jí po chvíli ticha.
„Penelopa McGonagallová, neteř Minervy McGonagallové."
'Ta by se nám hodila...'„Studuješ tu?"
„Ne, jsem moták, ale budu zde asistovat při hodinách." Odpoví nejistě.
'Takže ji budeme vídat často... Skvěle.'„Já jsem Merida Riddle." Prohlásím a hrdě vypnu hruď.
„Teta mi říkala že tu studuješ." Podívá se na mě, v jejích hnědých očích nenaleznu ani náznak strachu.„Už musím jít." Řeknu a bez dalšího slova odejdu.
'Nelíbí se ti, ale zároveň tě fascinuje.' Prohlásí jeden z mnoha hlasů v mé hlavě
„Zmlkni!"
Procedím skrze zaťaté zuby.
'Nemáš ráda když mám pravdu.'
„Zmlkni!"
'Proč by jsem to dělala?'
„Protože ti můžu ublížit." Zařvu a praštím hlavou o zeď.
'To ti nepomůže.'
Cítím jak mi po tváři stékají slzy smíchané s krví. Zoufale zakřičím , ale hlasy stále pokračují v mém trýznění.
'Jsi slabá.'
„Prosím, dost!"Škemrám.
Mé tělo se otřásá pod náporem vzlyků a já vyčerpáním klesnu na kolena.
Pak už mě obklopuje jen sladká tma.Důležité upozornění: Merida je lesba a proto prosím všechny netolerantní homofobi, aby to raději nečetli...
-123456azhi
ČTEŠ
Dcera mrtvého zla a Sestra živé pomsty
FantasyMerida Riddle je dcerou lorda voldemorta a sestrou Delphi Riddle, která je rozhodnutá jít ve stopách svého otce. Merida zdědila po svém otci inteligenci,krutost a bezcitnost. Jenomže na rozdíl od Delphi zdědila po matce šílenství. Upozornění : v tét...