3.6

297 19 13
                                    

3 Yıl Sonra Eva'dan:

''Çikolatalı istiyorum, üstünde sadece sos olsun ama.'' dediğimde dondurma sırasına giren Adem'e baktım ve gülümsedim. Tam 3 yıl geçmişti kötü günlerin üstünden, bu süreçte Adem hep yanımda olup beni desteklemişti. Bunun için ona minnettardım ve evet, ameliyattan sonra uyandığımda bana her şeyi itiraf edip çıkma teklifi etmişti, kabul etmemiştim. 1 ay boyunca sürekli ettiğinde ise inadımdan vazgeçip kabul etmiştim. 21 yaşındaydık, o babasının şirketinde, ben ise bir kitap evinde çalışıyordum.

Dün bana evlenme teklifi etmişti. Aslında 2 yıl önce de etmişti ama daha küçük olduğumuzu söylemiştim, dün ettiğinde de yaşımızın geldiğini söylemişti. Hayatımın en güzel günüydü, bir lunaparkta vakit geçirmiştik, en son dönme dolaba bindiğimizde tam tepede evlenme teklifi etmişti. Kabul etmiştim.

Saçlarım artık belime geliyordu, kaşlarım ve kirpiklerim çıkmıştı, yüzümün rengi açılmıştı. Adem hep güzel olduğumu söyleyip fotoğrafımı çekmişti ve instagram hesabından paylaşmıştı. Üniversiteyi açıktan okuyorduk, mutlu bir yaşamımız vardı. Vücudumda kansere dair hiçbir şey kalmamıştı, ölümden kaçmıştım. 20 yaşındayken Adem ile bir ev tutmuştuk, hayatımda her şey yolunda ilerliyordu.

Masamda oturmuş düşünürken Adem sandalyeyi çekti ve karşıma oturarak dondurmamı verdi. ''Günün nasıl geçti güzelim?''

''Aynıydı, sana bahsettiğim küçük çocuk bugün de geldi ve yerine oturdu, 1 saat sonra kitabı bitirip gitti.'' dedim gülerek.

''Mantıklı aslında.'' dedi ve güldü. Gözlerindeki ışıltıya odaklandım, aynı zamanda dondurmamı yiyordum. Bu anları seviyordum. 3 hafta sonra nikahımız vardı, bunun için düşünmeden edemiyordum.

''Nikahtan önce bir tatil yaparız diye düşündüm, sence nereyi ayarladım?'' diye sorduğunda heyecanlandım.

''İpucu ver.'' dediğimde,

''En çok gitmek istediğin yer.'' dedi ve hemen aklıma,

''Rize mi!'' demek geldi. Çünkü yeşilliği ve yağmuru seviyordum, bu yüzden Rize gitmek istediğim yerler arasına giriyordu.

"Evet!"

KÖRDÜĞÜM || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin