Partea 5

39 4 4
                                    

-Alo !

-Cine eşti şi ce dracu' vrei de la mine ?

          Am auzit cum femeia de la telefon a pufnit. Posibil ca acum să mă înjure în gândul ei, dar nu-mi pasă oricum.

-Sunăm de la Spital. Sunteţi prietena domnului Tomlinson ?

        Simţeam cum ochii mi se inundă din nou în lacrimi. Am înghiţit în sec. Îmi era frica. Nu voiam să aud nimic. Dacă erau veşti proaste ? Dacă şi el m-a părăsit la fel ca EA ?

-Nu plânge , Ell !

-Nu mă părăsi ! Cui mă laşi ? Cui ne laşi ?

-Ell, ai prieteni... prieteni ce îţi sunt ca o familie. Îl ai pe James. Dacă tu plângi şi eşti slabă, ce exemplu o să-i dai ?

-James are nevoie de tine.

-Tu eşti ca mine. O să fii o mama mai bună decât aş fi fost eu. Te rog, promite-mi că o să ai grijă de el ! Promite-mi că o să fii tare, că o să fiţi fericiţi !

              O priveam cu tristeţe. Nu se va termina, e imposibil !

-Ah, scumpo, şi să ştii că ..  te iubeşte ...

-Cine?

-Cine nici nu te aştepţi ..

           A zâmbit şi a închis ochii. I-am strâns şi mai tare mâna.

-Te rog ! Te rog, deschide ochii ! Nu ! Nu se poate ! Te rog.

       A ... a murit. Nu-mi vine să cred că a murit. M-a lăsat baltă. Mi-am muşcat obrazul, apoi i-am aşezat mâna lângă corp. M-am ridicat şi i-am sărutat fruntea.

-Îţi promit !

        Respiram sacadat şi cu toate că nu eram în stare să suport consecinţele ... am înghiţit în sec şi i-am răspuns acelei femei.

-Da. Eu sunt. Ce .. ce s-a intamplat ?

        A tăcut câteva clipe. Nu spunea nimic, ceea ce m-a facut să îmi ies iar din minţi.

-Da' spune odată, femeie proastă ! M-ai sunat ca să cheltui banii spitalului ?

        Sunt sigura că temperamentul meu a făcut-o să tresară deoarece am auzit-o scâncind. Perfect.

-Domnul Tomlinson s-a trezit. Vrea să vă vadă !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 29, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Păstrează-ți speranțaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum