Acesta poveste io dedic Andreei Nebunik,fiind m-a inspirat,si este o buna prietena,mersi :*
Fug prin padure,incercand sa scap de el,dar nu pot,e prea rapid,in ciuda talentelor mele de inger,nu se compara cu mirosul lui de Rogue.Deodata fac contact cu pamantul rece,pe gat imi iese un icnet de durere.Ma ridic si il privesc,fuge dupa un tusfis sa isi ia hainele pe el.Se intoarce cu bratele deschise catre mine
-Mai facut mandru,Angel!
-Dar m-ai prins!spun eu dezamagita de mine,facand o fata de catelus
-Data viitoare va fi mai bine,tinand cont ca am fost celai rapid varcolac,si actual rogue
-Deci sa iteleg ca...
-Ca te-ai perfectionat!spuse el madru,acum hai inapoi acasa ca mor de foame
-Bine,hai sa mergem,spun eu ranjind
-Cine e ultimul acasa e un ou stricat!spune el incepand sa alerge
-Nu e corect,m-ai luat pe nepregatite,apoi il urmez
Ajungem acasa,si ne trantim la masa.A apropo,eu sunt Angelica,pe scurt Angel,am 17 ani,am parul de un negru rosiatic,stiu ciudat nu?,1,70 in inaltime,ochii rosii,nu sunt vampir,dar asta e culoarea lor,n-am ce face,sunt orfana,parintii mei au fost ucisi pentruca mi-au dat viata.Aveam doar 5 ani,era o seara normala in familie,ne jucam "nu te supara frate",si deodata,usa de la intrare este trantita,mai mult de 5 insi,au intrat,incercamd sa ma ia din bratele parintilor mei,dar ei nu mi-au dat drumul,spunand sa ii ia pe ei si sa ma lase pe mine,dar nu au acceptat,asa ca i-au omorat in fata mea.Aveau sa agunja in Iad,deoarece s-au sinucis,practic cand spui sa iti ia viata in locul altuia se numeste sinucidere,asa ca le-am dat aripile mele,asigurandu-ma ca vor ajunge in Rai.Abia am scapat de acele matahale prin padure.Apoi m-a gasit Ruben in padure,pe jumatate moarta,m-a luat la el acasa si a avut grija de mine ca de propiul copil.In locul aripilor albe,am o pereche neagra,deoarece le-am dat pe celelalte parintiilor mei,ei avand mai mare nevoie de ele decat mine.Ruben este ca un tata pentru mine.Este un Rogue, a fost exilat deoarece el l-a omorat pe fostul Alpha al haitei sale,dar pentru mine nu conta asta,el m-a salvat cand eram in pragul mortii,si ii sunt recunoscatoare.Setea lui de razbunare s-a stins odata cu timpul,spunand ca trecutul trecut ramane.El m-a antrenat si am devenit cel mai de tenut dusman,inamicii numintu-ma "The Black Shadow".Sa nu va faceti griji pentru cei care mi-au nimicit parintii,i-am omorat lent,simtind placerea suferintei lor.Cei care mi-au omorat parintii vroiau puterea mea de inger bla-bla-bla,defapt inainte sa imibfac eu prezenta printre ei,era un clan de ingeri foarte numeros,cam 1000 de ingeri lerca erau,toti tanjind dupa putere,daca nu ar fi fost asa,si as fi vazut cat de putina vinovatie in ochii lor,i-as fi crutat,dar nici unul avea remuscari,asa ca i-am fortat eu sa se simta,folosind Umbra Vinovatiei,e o miscare care doar cei mai puternici ingeri o pot follosi,scoate din tine vinovatia,astfel sufletul iti ardea pe dinauntru,muriind in chinuri.
-Drama mea Angel,ti-ai terminat pregatirile de lupta,de autocontrol,de magie,de zbor,pot spune impacat ca esti si vei fii cel mai bun invatacel al meu.Asa ca ce vei face?
-Ma voi muta inapoi in vechiul meu oras,unde voi gasi ceva de facut...
-Bine!Stii daca ai nevoie sa dai de mine,folosesti telepatia
-Am inteles...
Probabil va intrebati cum de Ruben a reusit sa ma invete singur toate aste,pai adevarul este ca nu a fost singurul care ma ajutat,a mai fost fratele sau,care este un inger exilat sa spun asa,care e destul de cunoscut in lumea mafiota,invatandu-ma si pe mine,nu va imaginati sa era traficanta de droguri,nici pe departe,eu faceam ceva si mai periculos,participan la cursele de masini,fiin printre cei mai renumiti,dar si cei mai misteriosi driveri,in domeniul asta mi se spune Demonul Soselelor,avand o masina de toata frumusetea,foarte bine tunata,de culoarea negru cu rosu...
Ma arunc in masina,demarand pe sosele.Peste 2 ore intru in orasul meu natal,ma indrept spre fosta mea casa,intru si toate acele sentimente ma incearca din nou...nu puteam sta aici...deodata usa se deschide si il vad pe Kevin
-Doamne Ange,traiesti!!!sare pe mine strangandu-ma cu toata forta sa
-Da,mi-a fost asa de dor de tine!Nu-mi vine sa cred,arati super
-Aaaa...mersi,si ce te aduce inapoi?
-Am venit definitiv,la auzul acestor cuvinte mai umpic tipa de fericire
-O sa vii cu mine la liceu,apoi prin cluburi...
-Yey!spun eu sarcastica
-Cat noroc poti sa ai,un coleg tocmai s-a mutat la alta scoala,si poti sa ii iei locul
-Si mai bine!!!!
Kevin era cel mai bun prieten al meu de cand m-am nascut,am crescit impreuna pana incidentul ne-a despartit.
-Te iubesc Kevin,ii spun eu cu jumatate de gura
-Si eu te iubesc sis!!!Il iubesc ca pe un frate
-Aaaa...Kev,avem o problema minora!
-Care?
-Nu am unde sa stau,si nu mai pot de somn
-Stai la mine cat vrei,ingerasule!imi spune el luandu-ma in brate,exact,stia ce sunt,dar niciodata nu s-a temut
CITEȘTI
The dirty past of an Angel
WerewolfUn inger cazut,care si-a dat aripile pentru binele parintiilor sai.Dupa ani de ascuns si de fugit,insi i-a inima rupta in dinti,si se intoarce in orasul in care toate au inceput,insa nu se asteapta cand aici gaseste ceva neasteptat,ceva real si ceva...