Ne indreptam spre haita.In cateva minute ajungem.Ma dau jos din masina si o vad pe Deea in usa vilei.
-Fato esti nebuna???Ce naiba s-a intamplat??ma intreaba ea exasperata
Cand isi vede fratele in spatele meu,care isi infasoara bratul in taliei mele si ma trage puternic spre el,scotand un marait slab,dar sunt singura ca l-a auzit.Se da la o parte din usa facandu-ne loc sa intram.Se pare ca petrecerea s-a incheiat,iar in urma ei era o mare mizerie.O Doamne sper sa nu fiu nevoita sa curat dupa ei...
-Nu-ti face griji iubito,nu va trebui sa faci nimic.Avem persoane care se ocupa cu asta.O sa nu uit diseara avem intalnire cu haita.Vreau sa te prezint tuturor.
-Daca nu o sa ma placa???
-Nu o sa te placa...O sa te adore,asa cum o fac eu!!!spune si imi plaseaza un sarut scurt pe frunte
-Bine!!ii spun si il sarut scurt pe buze apoi fug in camera,apoi direct in baie.Intru in dus si dau drumul la apa calda care imi relaxeaza muschii.Ma limitez la 10 minute la dus.Ies din dus si realizez ca nu am haine.Singura haina pe care o avem era cea rosie,dar aia era murdara.Eram pierduta in ganduri,nici nu am sesizat prezenta lui Richard in camera pana isi drege glasul.Eu imi intorc privirea spre el.Il vad cum ma scaneaza,privitea lui umbla pe corpul meu infasurat doar de un prosop care imi ajungea pana la coapse.
-Mmmm...Richard??
-Aaaaa...da!!!Am venit sa vad daca ai haine,si abia acum realizez ca nu ai.Poti sa iei o rochie de la Deea.
-Mda ...sigur!!spun si ma inrosesc toata
Ma indrept spre usa camerei.Ii simt privirile spre mine.Ma intorc si vad holbandu-se la picioarele mele si isi musca buza inferioara.Am iesit din camera lui si ma indrept spre camera Deei.Bat la usa si aud un "intra" .Fata Deei pica cand vede ca sunt doar intr-un prosop si un ranjet tamp ii apare le fata.
-Aaammm Deea,eu nu am haine la mine,si Richard vrea sa ma prezinte haitei diseara iar eu nu stiu ce ar trebui sa port,asa ca ma gandeam daca...
-Sigur ca iti imprumut o rochie!!!spune indreptandu-de spre un dulap imens.
Arunca o privire inauntru.Haine sar din el pe pat.E clar ca,cauta ceva anume.
-Ce zici de asta???imi spune si imi atara spre o rochie alba simpla fara bretele,care imi ajunge la o palma deasupra genunchiilor.Nu e sumara,insa e stransa pe corp,evidentiindu-mi formele.Era perfecta.Simplu si frumos.Se ofera sa imi faca parul si sa ma machieze.La inceput nu am fost de acord,dar la naiba,fata asta stie cum sa obtiina ce vrea,asa ca i-am dat voie.Incepe cu machiajul,care am insistat sa nu fie extravagant.Asa ca se rezuma doar la conturat ochii,fond de ten,rimel si blush.Apoi imi indreapta parul scurt spunand ca abia asteapta sa il vada mai lung,amenintandu-ma ca daca ma tund o sa aiba ea grija sa nu mai am un fir de par in cap.Asa ca am asigurat-o ca nu ma voi tunde.Sincera sa fiu si eu vreau sa imi creasca, niciidata nu l-am avut lung,cand crestea in taiam,pur si simplu nu imi permiteam sa arat partea mea feminina fiind incongurata de multi barbati,iar cand eram prin preajma unei femei,ori era manga ori nu avea creier,sau de cele mai multe ori era vreo papusica de pe centura.Si transformarea era gata.
-Arati superb!!!ma complimenta Deea
-Sunt meritele tale,chiar arat superb!!!Mersi!!!
-N-ai pentru ce!!!Pentru asta sunt cele mai bune prietene,pana la urma faci si parte din familie!!
La spusele ei m-am inrosit putin,era asa ciudat,cand a vazut ca m-am inrosit a inceput sa rada,si cum rasul ei e molipsitor m-am luat dupa ea.Radeam de cateva minute bune,cred ca am si uitat de ce radeam,dar atunci cand ne uitam una la alta incepeam din nou concursul de cine se sparge de la atata ras.Cred ca am si intrecut recordul,dar o bataie in usa ne intrerupe concursul.Ne uitam una la alta si izbucnim in ras din nou.O Doamne ma durea burta,nici ca mai puteam sa respir.In timp ce rade,Deea se indreapta spre usa si o deschide.In fata usii apare un Richard intr-o camasa neagra si blugi negrii,si bineinteles bocancii negrii.Parul ii era umed si ciufulit,intr-un mod al naibii de sexy.Desi purta numai negru,alb si rareori gri,arata perfect de fiecare data.Deea imi inmaneaza perechea de platforme nud ca sa ma incalt.Vedeam cu coada ochiului ca Richard nu isi dezlipea privirea de pe mine.Ma ridic de pe scaun si netezec rochia,apoi ma indrept spre el.
-Arati....incantator!!spune el prinzandu-mi mana intra sa
-Mersi!!De asemenea domnule Richard!!spun scotamd un raset de la el,doamne cel mai placut sunet
Ma trage afara din casa,spre o scena.In fata careia erau o multime de oameni.Aca nu ma plac???Ce ma fac??Nu cred ca sunt potrivita pentru o Luna.Nu cred ca sunt potrivita sa fiu Luna lui Richard.
-Termina cu prostiile!!!Te vor adora!!!ma incurajeaza el,as fii vrut sa il cert ca mi-a citit gandurile,dar asta mai putea astepta
Ajungem pe scena,iar toate privirile erau atintite asupra mea.La inceput am vrut sa ma ascund dupa Richard,dar apoi mi-am dat seamna ca as fii aratat ca sunt slaba asa ca m-am razgandit.
-Ea este noua Luna!!Numele ei este Angel!!spune Richard pe un ton amenintator
-Este varcolac??intreaba un barbat din multime
-Nu!!Ea este inger!!cand a spus asta toti au tras brusc aer in piept
-Ingerii sunt slabi!!Nu e in stare de a fii Luna Suprema!!spune o voce din multime
Richard era clar iritat de toate aceste remarci.
-Putem sa ii adresam cateva intrebari???intreaba o voce blanda de femeie
Richard ma intreaba din priviri daca sunt de acord,si incuviintez.
-Bine,dar fara intrebari nepotrivite,caci cel ce intrece masura va trece prin mainile mele
-Luna,este adevarat ca sunteti un inger???ma intreaba un adolescent
-Da,este adevarat!!spun fara sa las emotiile sa ma copleseasca
-Ne aratati infatisarea de inger???spune un batran
Richard devine si mai incordat decat era.
-Da,desigur!!raspund si ma gandesc la infatisarea mea de inger,dar nimic nu se intampla,trag aer tare in piept si simt o durere imensa in tot corpul.Parca un fulger ma lovise.Era cat pe ce sa ating podeaua rece,dar doua brate m-au prins,iar apoi toti spectatorii au facut ochii mari,dar nu am mai apucat sa vad de ce caci am vazut negru....
CITEȘTI
The dirty past of an Angel
WerewolfUn inger cazut,care si-a dat aripile pentru binele parintiilor sai.Dupa ani de ascuns si de fugit,insi i-a inima rupta in dinti,si se intoarce in orasul in care toate au inceput,insa nu se asteapta cand aici gaseste ceva neasteptat,ceva real si ceva...