Epilog

2K 156 15
                                    


Autor pov

Nu se mai miscase de pe scaun inca de atunci.O privea neincetat.Astepta sa se trezeasca.Stia ca nu e moarta.Respira.Culoarea din obraji nu i-a disparut.Era la fel de frumoasa ca intotdeauna.A fost si doctorul haitei si a verificat.Si el a zis la fel:"E intr-un fel de transa,banuiesc ca din cauza ca e ingerul Ying Yang si-a tras putere din lumina lunii si a soarelui,insa nu stiu de ce nu s-a trezit inca".Rick vedea pe fata doctorului ca era ceva ce nu ii spunea.

Dupa 1 luna

Incepea sa isi revina.Simtea ca mai avea putin si se lega de realitate.Incerca sa deschida ochii,iar dupa cateva incercari reusi.Era in camera lor.Era destul de intunecata.Nu mai era nimeni in camera insa se auzeau sunete din baie.Probabil Rick era la baie,se gandi ea.Mai astepta ceva timp pana usa baii se dechise iar un Rick ud doar cu un prosop in jurul taliei iesi.Nu putea sa spuna nimic,dar gandurile si privirea il inspectau fara rusine.El isi stergea parul cu un prosop pana ce se oprii brusc cand o vazu pe Angel ca zambea pervers la el.

-Iubito...,spune si se arunca pe ea in pat incepand sa o sarute

-Doamne iubito..Te-ai trezit insfarsit!!Nici nu stii cat de ingrijorat am fost!!Am crezut ca te-am pierdut!!

-Shhh!!!ii spune ea incepand sa il sarute

El raspunse automat la sarut.Ia fost dor de saruturile lui.Dar totusi nu isi explica cum de inca traieste.Dar acum nu ii pasa.Il vroia doar pe el.Ii apuca marginea tricoului si il trage peste cap.El ii rupe tricoul dar se opreste

-C-ce  e??intreaba ea speriata

El nu a raspuns doar se holba la abdomenul ei umflat.

-O sa fiu tatic!!...

Sfarsit...

The  dirty past of an AngelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum