Dit is mijn eerste boek ik heb er dus nog geen een gemaakt. Ik wil dus graag weten wat jullie er van vinden en misschien maak ik nog wel eens een boek. Al vast bedankt!
Heee ik zal me zelf maar voorstellen ik ben Abby. Ik ben de hoofdpersoon in dit verhaal. Dus zal ik maar wat over me zelf vertellen. Ik woon in Atlantis. Jullie zullen nu wel denken komt ze van de onderwater wereld? Nee daar kom ik niet vandaan. Mijn voorouders kwamen daar vandaan, maar ik zelf niet. Mijn hobby's zijn zwemmen en opverkenning gaan. Oja ik ben 15 jaar bijna 16. Ik heb al zo'n zin in mijn 16e verjaardag, want dan krijgt iedereen in Atlanis een ketting. Achter die ketting zit een verhaal. Jullie zullen nu wel nieuwschierig zijn wat dat verhaal is. Dus dat zal ik nu maar vertellen.
Atlantis is de verborgen stad zo iedereen wel weet, maar 100 jaar geleden is het naar boven gehaald. Veel mensen storven rond die tijd, omdat ze niet boven water konden leven. Sommige konden dit wel. Die mensen waren zo sterk dat ze meer dan 100 jaar bleven leven. Dit kwam door een magische ketting. De stukken die van de ketting kwamen. Die kwamen van een rots uit het water. In die rots zaten parelglinsters. Door een stuk van de rots in de vorm van een ketting. Die moesten ze wel om hun nek doen. Daardoor konden de mensen die op het eiland Atlantis leefden veranderen in het water in een soort magische onderwaterwezens. Nu krijgt iedereen die op het eiland leven op hun 16e verjaardag zo'n ketting. Maar wie een ketting krijgt moet het geheim niet doorvertellen, want anders willen andere mensen ook zo'n ketting.
Maar nu wordt er een verhaal op het eiland vertelt dat de rots op begint te raken. Doordat er te veel stukken van de rots worden gehaald. Ook gaat er rond dat er een andere groep mensen stukken van de rots stelen. Dus ik hoop dat ik morgen nog een ketting krijg zodat ik verander in een magisch onderwaterwezen. Ik vraag me natuurlijk wel af hoe ik eruit kom te zien en wat ik allemaal kan. Mu'n moeder roept dat ik moet slapen. Dus dat zal ik maar doen maar ik weet niet of ik ooit vanacht kan slapen, want morgen is mijn 16e verjaardag.
JE LEEST
Het geheim van de stad Atlantis!
Mistério / SuspenseJe hebt vast weleens gehoord van Atlantis. En je weet ook wel dat de stad onder water is. Maar een aantal jaren geleden is de stad naar boven gehaald. Er gingen veel mensen bij dood. Maar vanaf nu worden veel ouders gemist. Komen ze ooit nog terug? ...