MICHAEL

62 25 0
                                    

Îmi dau tricoul meu de culoare albastru jos. Văd cum Rebecca închide uşa de la baie şi se duce jos la părinții mei să servească cina.
       Arată atât de bine, e fata perfectă, suplă, atrăgătoare, dar mai ales ochelarii o fac aşa de sexy. Cred că încep să o plac.
         Nu înțeleg de ce se poartă aşa cu mine, mă tot ignoră, de parcă i-aş fi făcut mult rău, ceea ce cred că-i posibil fiindcă de fiecare dată îi puneam piedică pe coridorul şcolii, îi loveam pisica, râdeam de ea când trecea pe lângă mine prin parc....si....wow, chiar m-am purtat foarte urât cu ea, abia acum realizez.
       Mă simt foarte ciudat în prezența ei, nu am mai plăcut niciodată o fată, doar aveam aventuri, şi sincer să fiu,
         Rebecca e singura fată care a reuşit să încălzească inima mea rece ca gheața. Nu vreau să fie aşa, vreau ca inima mea să fie la fel de imperturbabilă. Nu pot permite ca ea să mă schimbe, chiar nu pot, trebuie să nu mă mai gândesc la ea şi să nu o mai văd, poate aşa o uit...

     Mă îndrept spre camera mea, am nişte chipsuri şi o doză de cola acolo, să nu fiu nevoit să cobor jos, fiindcă în bucătărie este fata pe care o plac şi cu siguranță fata pe care o voi uita.
      Trebuie să recunosc, şansele ca eu şi Rebecca să formăm un cuplu vor fi fără îndoială 0, ea arată mult mai bine decât mine, toți băieții o plac, dar la mine nu se uită nimeni, nici măcar mama.
      E plictisitor în cameră, vreau să ies cu amicii mei, poate mă vor ajuta ei să o uit, cine ştie.

            ****

Mă aflu în fața blocului cu câțiva prieteni de-ai mei. Tot la Rebecca mă gândesc, nu pot s-o uit, chipul ei de înger este imprimat în mintea mea. Nu sunt genul de băiat care să se îndrăgostească aşa de repede, mai ales de o tocilară. Ce se întâmpla cu mine ? Nu mă mai recunosc.

   -Frate, eşti atent măcar la ce îți spun ? întreabă Isaac, unul dintre tovarăşii mei.

- Da, scuze, sunt cam gânditor în seara asta.

- Ce-ai ? Te gândeşti la ,,aragazul" ăla ?

- Nu-i mai zice aşa, nu suport, zic eu schimbându-mi mimica feței.

- Lasă frate, ți-am găsit eu o fată cât toate cuceririle tale la un loc, zice Isaac dându-mi un ghiont pe umăr.

- Nu am chef de fetele tale, nu mai vreau nici o altă fată, nu mai vreau aventuri, m-am gândit serios la asta.

   - Te cunosc eu, ai fumat prea mult şi deja delirezi, mâine îmi spui să-ți caut o fată.

   - De data asta nu mă cunoşti, sunt sigur pe mine acum şi ştiu foarte bine că fac alegerea potrivită, zic eu aruncând țigara şi pregătit să plec înapoi în apartament.

   - Bine frate, cum zici tu, ne vedem mâine în parc.

- A, şi încă ceva, mâine nu vreau să mai chiulesc, o s-o aştept pe Rebecca să termină cursurile şi o duc acasă.

- Chiar că nu te mai cunosc, treaba ta, eu zic că te va respinge.

Plec spre apartament fără să-i mai zic nimic, nu are dreptate, Rebecca nu o să mă refuze. Dar totuşi...faptul că m-am comportat urât cu ea şi că sunt un băiat rău ar fi doar doua dintre motivele pentru care mă va respinge...

Ajung la uşă. Rebecca şi părinții ei plec de la mine, cu toate că voiam să mai rămână măcar câteva minute, poate făceam şi eu o impresie bună dupa atâția ani....Slabe şanse.

   - Plecați ? Aşa de repede ? îi întreb eu.

- Fireşte, credeai că mai stăm ? Dacă stai afară în fața blocului uiți noțiunea timpului, zice Rebecca uitându-se la mine cu ochii ei căprui, doamne, e prima dată când se uită la mine aşa de aproape. De fapt, noțiunea timpului o pierd când mă gândesc cât de frumos îi stă țipând la mine.

- În camera mea mă plictiseam, de aia am plecat afară, zic eu blazat.

- Hai noapte bună, sau mai bine zis, distracție plăcută în club.

- Merci, noapte bună şi ție.

Frate, ce greu e să mă concentrez la ce zic atunci când vorbesc cu ea, nu-mi găsesc cuvintele adecvate, mă bâlbâi uşor. Nu vreau să ştie că o plac, o să par un prost în fața ei, ca apoi să-şi bată joc de mine când eu trebuie să-mi bat joc de ea. Să fiu sincer, nu aş vrea niciodată să fie bătaia mea de joc, nu mă lasă inima.
Ce nasol, nu-mi place cum am ajuns, pur şi simplu dintr-un băiat de stradă am devenit un mare îndrăgostit, şi categoric, de persoana care nu simte nici măcar 0,0001% pentru mine. Mă simt de parcă a venit cu un strop de lumină în inima mea întunecată. Of, trebuie să încetez, trebuie să fiu cu capul pe umeri şi să revin omul de dinainte, dar e în bloc cu mine, o văd pe ea mai des decât îi văd pe prietenii mei, va fi imposibil să o uit. Sentimentele mele nu dispar aşa de repede fiindcă e prima dată când pățesc asta şi nu ştiu ce să fac.

Stau în pat mâncând nişte arahide şi uitându-mă la un film. Dintr-o dată aud că sună cineva la sonerie. Ciudat, e ora 01:00 dimineața, cred că e Isaac să-i dau o țigară.
       După ce deschid uşa văd în fața ochilor mei persoana care mi-a schimbat viața. Era băiatul cu pizza, de ce naiba a venit acum ?

   - Face 22 de lei si 50 de bani, zice tipul întinzând cutia cu pizza spre mine.

- Îti dau doar 20 de lei fiindcă ai întârziat două ore.

- Ok, o noapte plăcută vă doresc şi poftă bună, zice el şi coboară scările.

      Ce frumos miroase, chiar aveam poftă de pizza, am ce să mănânc la film acum.
         Nu am plecat bine de lângă uşă că aud din nou soneria.

   - Iar tu ? zic eu fără să mă uit cine e.
          Nu mică mi-a fost mirarea, era Rebecca, cu lacrimi în ochi, distrusă. O întreb ce are şi dintr-o dată sare la mine în brațe, plângând pe umărul meu. Mă îngrijorează.
- M-am certat rău cu părinții mei, zice ea printre lacrimi.

- Cum ? De ce ? zic eu îngrijorat.

- Le-am zis că am luat o notă mică la şcoală, apoi au început să țipe la mine că sunt incapabilă.

- Of Rebecca, linişteşte-te, e doar o fază de moment, le trece lor.

- Ai tăi de ce nu îți reproşează nimic ?

- Ştiu că degeaba îmi zic, aşa că nu se mai deranjează să mă bată la cap.

- Eşti norocos. Şi scuze pentru asta, nu am ştiut la cine să apelez prima dată, îți mulțumesc, zice ea ştergându-şi lacrimile.

- Nu vrei să rămâi la mine peste noapte ? Am dat drumul la un film, am şi pizza. O să dormi tu în camera părinților mei şi eu o să dorm la mine. Vrei?

- Da, sună grozav, mulțumesc încă o dată.
Şi mă ia în brațe din nou. Simt că plutesc, simt că o plac din ce în ce mai mult.

ME and YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum