REBECCA

50 21 0
                                    

        Nu îl simpatizez, dar nu am avut unde să mă duc, nu am ştiut la cine să apelez. Cu toate acestea, îi mulțumesc că m-a primit la el şi m-a consolat, mi-a fost alături când nimeni altcineva nu mi-ar fi fost.

   - Ia loc pe canapea şi eu o să aduc popcorn, zice Mihael, poți să alegi tu la ce vrei să ne uităm dacă filmul acesta îți displace.

   - Nu, pare interesant, zic să ne uităm la el.

   - Bine, cum consideri tu. Vrei să iau şi suc ? E un non-stop la 500 de metri, aş ajunge imediat.

   - Nu-i necesar, zic eu zâmbind.

   - Mai ai nevoie de ceva ?

   - Aş avea nevoie ca tu să stai lângă mine, să ne uităm la film şi să uit de problemele mele.

   - De ce nu ai zis aşa de la început ? zice Michael sărind cu popcornul pe canapea.

     Filmul e incredibil. Mă simt super bine lângă el, îmi pare rău că l-am judecat fără să-l cunosc mai bine, e într-adevăr amabil cu mine. Mă gândesc să accept ieşirea cu prietenii lui, poate o să fie ok.

   - Hei, ştiu că e brusc, dar aş vrea să mă duc până afară să iau nişte aer, nu te supăra, zice Michael luându-şi geaca lui neagră de piele pe el.

   Sigur se duce să fumeze. Probabil l-au chemat amicii lui şi nu a vrut să-mi spună. Poate e momentul să mă împrietenesc cu tovarăşii lui.
Îmi iau şi eu de asemenea un hanorac de-al lui pe mine şi mă duc în fața blocului.
            Ajunsă afară, îl văd pe Michael sărutându-se cu o fată. Nu simt nimic pentru el, dar parcă simt cum inima mi se rupe în mii şi mii de bucățele.

   - Michael, scuze că te întrerup...Am venit afară să-ți zic că mă duc înapoi în apartamentul meu.
Ce aş putea să mai zic după ce îl văd lângă o fată, care probabil e iubita lui.

   - Rebecca, stai, nu e ceea ce pare a fi, zice Michael îmbrâncind-o pe acea fată.

   - Nu, Mich, e ok, ştiu ce am văzut, secretul tău e în siguranță cu mine, zic eu zâmbind. Ce aş putea să mai zic ca să nu par atrasă de el ? Asta e, mereu mă îndrăgostesc de persoana nepotrivită.

   - Ce secret ? Ce tot zici acolo ? zice Michael nedumerit.

   - Ai iubită şi nu vrei să afle părinții tăi.

       Plec spre apartament fără să mai zic nimic. Se pare că am dat-o în bară şi de data asta.
            Am intrat în apartament şi mă duc direct în camera mea pentru a nu da de părinții mei, nu am puterea să discut cu ei, mai ales după ce am plecat de acasă.

***

       A doua zi mă trezesc plină de energie. Păsările cântau la fereastra mea, frunzele alunecau uşor, purtate de vânt iar bolta cerească nu avea nici o pată de nor. Mă duc la baie sa ma pregătesc pentru şcoală că deja e 07:30 şi cu siguranță o să întârzii la prima ora. Probabil voi sări şi peste micul dejun.
În timp ce-mi iau cămaşa pe mine, aud că-mi sună telefonul. E Michael.

   - Alo, Becca, ce faci ? De ce nu ai ajuns la şcoală ?

   - Asta încerc să fac.

   - Te-am aşteptat în fața blocului 30 de minute, am văzut că nu vii, aşa că m-am dus singur la liceu.

   - M-am trezit târziu, atâta tot.

   - Ți-au zis părinții tăi ceva ?

   - Mich, mă grăbesc, vorbim la şcoală.

         Mă simt prost că i-am închis în nas, mai ales că a stat după mine 30 de minute. În fine, e mai bine aşa, în fond...are iubită şi chiar nu sunt capabilă să mă cert cu toate fufele pe care el le agață peste noapte.
             Ajung la şcoală. Aici îl văd pe Michael din nou cu acea fată, pare că se ceartă cu ea. Mă duc să văd ce se întâmplă.

   - Hei, ce faceți aici ?

   - Încerc să lămuresc ceva cu această fată, şi nu, nu e iubita mea, răstindu-se la mine.

   - După cum vezi dragă, acest băiat şi-a bătut joc de mine acum câteva zile, iar eu aseară l-am iertat. Astăzi, însă, a venit la mine țipând cum că nu vrea să aibă nici o legătură cu mine, tocmai că aseară buzele lui spuneau altceva, zice tipa cu care se certa Michael.

   - Nu-mi pasă ce ți-a făcut ție, nu te cunosc, iar după cum arăti îmi dau seama că şi ție ți-a plăcut.

   - Nu ai dreptul să mă judeci.

   - Gata fetelor, încetați, adaugă Michael.

   - Mi-a făcut plăcere, dar am o oră mai importantă decât voi, zic eu trăgându-mi ghiozdanul peste umăr.

         Ce se întâmplă ? Ce am ? De ce încep să simt ceva pentru Mich ?
           Întrebările astea mă bulversează de-a dreptul. Nu înțeleg de ce tocmai el, cum a reuşit să ajungă la inima mea. Mii şi mii de întrebări care nu-şi au rostul.

ME and YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum