9

7K 34 0
                                    

Toprak'dan Devam;

Ard arda gelen bildirim ile çizimlerden başımı kaldırıp telefona uzandım.

(ibne sever adlı kişiden +6 mesajınız var)

Bakıp bakmamak arasında gidip gelirken ani bir kararla bakmaya karar vermiştim.

Okuduklarım yüzünden apışıp kalmıştım..

İbne Sever: Sevdiğim bana beni anlattı. Bir kere daha sevdim seni, bir kere daha aşık oldum sana! Seni vicdanından öperim Adam.. En çok da beni o kalbine al çıkarma istiyordum. Sanırım filmlerde ki, kitaplarda ki gibi mutlu sonla bitmeyecek bizim hikayemiz.. Baksana daha başlamadan bitti..

İbne Sever: Benim kim olduğumu merak ediyorsun ya hani öğreneceksin ve öğrendiğin zaman her şey için çok geç olacak..

İbne Sever: Nasıl diye sorma anlatamam sana, neden diye sorma çıkamam karşına..

İbne Sever: Biz Türkiyede yaşıyoruz ellerini tutup dudaklarından öpemem seni.. Başta belki seninle konuşamadığım için bu denli bağlıyımdır sanmıştım. Bilinmeyenden yazıp hevesimi alıp bırakacaktım.

İbne Sever: öyle değilmiş sevgilim. Ben seni kimsenin aklının alamayacağı, kimsenin hayaline sıgdıramayacağı kadar seviyormuşum..


İbne Sever: Hoşçakal sevgilim.. Sevgime ve kendine dikkat et!

Kendine bir şey yapacağını sanmıyorum ya yapışsa, ya da yapacaksa? Ben ona, onu anlatmışım. Kime anlattım bilinmeyi sadece birine anlattım ama o olamazdı değil mi? Ayrıca hayatımda ilk defa gördüğüm bir adamdı..

Toprak: Berham sen misin? Bir şey yapma kendine. Sakın yapma! Seni öldürürüm.

(İletilemedi)

Toprak: Ulan nerdesin sen? Siktiğimin mesajları neden iletile miyor?

(Aradığınız kişi şuan da Meşgul L...)

Sikeyim Amına koyayım sikeyim!!

(Aradığınız kişi şuan da Meşgul L..) +156



Fantezi DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin