Jdeš do školy. Tvá sukně je kratší než ty ostatních děvčat. Proto se ti pod ni kouká rádo spoustu kluků. Avšak ten, kterého máš ráda to nikdy neudělal. Snažíš se na něj zapůsobit, ale on je jak ledová socha. I kdybys běhala okolo něj nahá, tak by tě nejspíše přehlédl. Mrzelo tě to.
Počkala jsi na obědovou přestávku a šla jsi za ním. Seděl jako každý den na lavičce vedle kumbálu pro uklízečky. Nikdo nebyl okolo, tohle je tvá šance. Přisedneš si k němu a sleduješ ho. Jsi nadšená, když se na tebe podívá. Díváš se na něj a on se dívá na tebe. Najednou se pousměje a políbí tě. Nečekáš to a tak nijak nereaguješ. Chytne tě okolo pasu a posadí na sebe. Stále se líbáte.
Najednou se i s tebou zvedne. Otevře dveře vedle lavičky a vtlačí tě tam. Z jedné strany máš zeď a z druhé cítíš jeho tělo, jak se na tebe tiskne. Líbáte se stále dravěji a dravěji. Začne ti rozepírat košili, která po chvíli skončí na zemi. Ty nejsi pozadu a za nedlouho je jeho košile u té tvé. Přesune se z tvých rtů na krk, kde ti začne dělat drobné značky. Začínáš tiše sténat. Obratně ti rozepne tvoji tmavě modrou podprsenku a sundá ti ji. Začneš se zakrývat, protože se stydíš, a tvé tváře chytnou červenou barvu. ,,Nestyď se, jahůdko." zasmál se Gaara a odendal ti ruce z tvého poprsí. Díky jeho přezdívce jsi ještě víc rudá.
Gaara si začne hrát s tvými bradavkami. Začínáš sténat hlasitěji. Postupně ti sundá sukni s kalhotkami a odhodí je do rohu. Červeň, která na chvilku zmizela, se ti znovu objevila ve tvářích. Motýlími polibky se Gaara dostane až k tvému podbřišku, kde tě olízne. Pak do tebe strčí první prst. Hlasitě vzdychneš, skoro výkřikneš. Po chvíli přidá druhý a poté i třetí. Když už jsi dostatečně vlhká, usměje se a prsty z tebe vytáhne. Bez varování ho do tebe na jeden příraz strčí. Teď už se neudržíš a opravdu nahlas vykřikneš rozkoší.
Gaara do tebe přiráží jako zvíře. Do toho ti agresivně saje jednu z bradavek. Vzdycháš na celé kolo a máš pocit, že tvé vzdychy může slyšet celá škola. ,,Už budu, jahůdko." zasyčí a tvrdě do tebe přirazí. Pak v sobě ucítíš něco teplého. Když se od tebe odsune, posadíš se na kolena. Zrudneš, když ti dojde, že z tebe jeho nadílka vytéká. Gaara se k tobě jen nahne a naposled tě políbí. Pak se obleče, odejde a nechá tě nahou uprostřed kumbálu. Chceš se obléci, ale místo svých kalhotek tam najdeš pouze nenápadné podvazky…