-Aiden,spun eu surprinsa.
-Am putea merge astazi impreuna la scoala.
-Nici nu stiu ce sa spun...
-Haidee,lumea trebuie sa afle ca esti sora mea.Nici nu stiu de ce am ascuns acest lucru.
-Bine,fie cum spui tu.
M-a sarutat pe obraz,nu stiu de ce a facut-o.Nu s-a mai comportat cu mine in felul acesta niciodata.S-a comportat fix ca un frate mai mare, grijuliu.Am ramas fara cuvinte.Drumul a fost unul tacut.Am ajuns la scoala.In sfarsit,nu am crezut vreodata ca am sa ma bucur sa ajung la scoala asa de repede.Am coborat din masina iar Aiden m-a oprit.
-Ce faci?
-Toata lumea,ascultati,Mira este sora mea...Am observat cum toate privirile erau asupra noastră, deci nu ma miram chiar deloc, să auzi asa ceva și să nu te miri e imposibil. Toți s-au apropiat și au început să ne pună multe întrebări. Eu încă nu intelegeam ce se petrece, și la un moment dat am simțit cum acea mâna de bărbat o ia pe a mea și imi zice să-l urmez. Abia atunci am realizat ce s-a intamplat. De ce ar face Aiden asa ceva? De ce ar zice la toată școală ca suntem frate și sora? Când totul mergea asa bine...
După ce am ajuns în Parcul de lângă școală i-am zis:
-De ce? De ce ai facut asta?
M-a luat de maini și se uita în ochii mei și mi-a zis:
-Uite stiu ca poate nu e corect ca asa brusc am zis, dar toți trebuiau să știe odată și odată ca esti sora mea. Nici nu inteleg de ce ai vrut să ascundem de toți ca suntem frate și sora.
-Pai.... Pai eu doar nu am vrut ca să...
-Gata, fie, ce s-a întâmplat s-a întâmplat, asa ca hai sa inchidem subiectul asta și sa ne întoarcem înapoi.Ne-am intors înapoi la școală, și nici nu ma mir ca toată gasca lui de prieteni ne așteptau.Am vrut sa merg in clasa dar unul din gasca lui Aiden m-a oprit:
-Hei Mira,nu?Ce ar fi daca am iesi la un suc?
-Ăăă, bunaaaa, dar nu ne cunoaștem...
-Pfff, ușor. Sunt Alex, iar tu Mira. Și deci când iesim la un suc?Normal ,fraiere ca stiam cine esti, și mai stiam ca ai avut aproape toate fetele din liceu prin patul tau pentru o noapte.
-Nu cred ca e o idee bună, nu prea am timp, asa ca pa Alex. Am accentuat numele său la sfârșit.:)
I-am dat din mâna lui Aiden și am plecat la ore. M-am uitat în spate și am vazut ca Aiden cu Alex plecau undeva, Aiden era destul de furios, chiar nu stiu de ce. Însă, am decis să plec la ore.Dupa ore nu prea aveam planuri asa ca am decis sa ies in oras cu prietena mea cea mai buna.
-Mira, uite! imi spune Melisa.
Am intors capul iar acolo era.....
CITEȘTI
Inima mea te cheama
RomansaEste o simplă adolescentă pe nume Mira, tocmai a împlinit 18 ani. În ziua aceasta in viața ei s-a schimbat totul, a înțeles că nimic nu e cum credea ea. Veti afla mai multe citind cartea...❤