•neoliberalism is a policy model of social studies and economics that transfers control of economic factors to the private sector from the public sector.
•it takes from the basic principles of neoclassical economics, suggesting that governments must limit subsides, make reforms to tax law in order to expand the tax base, reduce deficit spending, limit protectionism, and open markets up to trade. it also seeks to abolish fixed exchange rates, back deregulation, permit private property, and privatize businesses run by the state.
•liberalism, in economics, refers to a freeing of the economy by eliminating regulations and barriers that restrict what actors can do. neoliberal policies aim for a laissez-faire approach to economic development.
•neoliberalism supports fiscal austerity, deregulation, free trade, privatization and reduced government spending.
•so proponents and opponents of neoliberalism is divided
•Неолиберализм нь нийгмийн салбараас эдийн засгийн хүчин зүйлсийг хувийн хэвшилд шилжүүлэхэд чиглэсэн нийгмийн судалгаа, эдийн засгийн бодлогын загвар юм.
•Энэ нь сонгодог эдийн засгийн үндсэн зарчмуудаас үүдэлтэй бөгөөд засгийн газрууд татаасыг хязгаарлах, татварын баазыг өргөтгөх, алдагдлын зарцуулалтыг багасгах, хамгаалах бодлого, нээлттэй зах зээлийг худалдаалах явдлыг багасгахын тулд татварын хуульд шинэчлэл хийх шаардлагатайг харуулж байна. Мөн валютын тогтмол ханшийг арилгаж, буцааж дампуурах, хувийн өмчийг зөвшөөрөх, төрийн үйл ажиллагааг эрхлэн явуулдаг бизнесийг хувьчлах зэрэг үйл ажиллагаа явуулдаг.
•Эдийн засгийн хувьд либерализм гэдэг нь жүжигчид хийж болох үйл ажиллагааг хязгаарлах зохицуулалт, саад бэрхшээлийг арилгах замаар эдийн засгийг чөлөөлөхийг хэлнэ. Неолиберал бодлого нь эдийн засгийн хөгжлийг хангах laissez-faire арга юм.
•Неолиберализм нь төсвийн тэвчилт, зохицуулалтгүй байдал, чөлөөт худалдаа, хувьчлал, засгийн газрын зарцуулалтыг багасгахад дэмжлэг үзүүлдэг.•Тиймээс неолиберализмын эсрэг тэмцэгчид болон эсэргүүцэгчдийг хуваадаг
YOU ARE READING
3.the state and its elements
Historical Fictionit's about the state and elements in political science