ვინ არის ჰიონა?
კიმ ჰიონაჰ
სცენის სახელი:ჰიონა
დაბ.თარიღი:6 ივნისი,1992
ჰიონა სოლო ვოკალისტი და რეპერია.ის აგრეთვე უშვებს და წერს მუსიკებსაც.
ის 2007 წელს დადებიუტდა როგორ "WONDER GIRLS"ის მთავარი რეპერი და ვოკალისტი.ის მაშინ მხოლოდ 14 წლის იყო
2017 წლის დასასრულს კი მან ჯგუფი დატოვა,მიზეზად მისი არასახარბიელო ჯანმრთელობის მდგომარეობა სახელდება.მას კარგი ურთიერთობა სემორჩა მემბერებთან,მაგრამ მაინც დეპრესიაში იყო ამის გამო.
2008 წელს მაინ დატოვა ჯივაიფი და შეუერთდა ქუბს.2009 წელს კი ის დადებიუტდა ჯგუფში "4MINUTE".მისი პოზიცია იყო:მტავარი მოცეკვავე,მთავარი რეპერი,ვოკალისტი და ჯგუფის სახე.
მისი სოლო დებიუტი კი შედგა 2010 წლის იანვარში სიმრერით"CHANGE" და გაიყიდა 2 მილიონი ასლიც.
2011 წლის ივლისში მან გამოუშვა მისი მეორე სინგლი :"BUBBLE POP",და ეს მუსიკა გახდა მისი პირველი სინგლი რომელმაც ააღწია 100 მილიონ ნახვაზე.
ხოლო 2011 წლის ნეომბერში ჰიონა კიდევ ერთხელ დადებიუტდა დუეტით :"TROUBLE MAKER".HYUNSEUNGთან BEAST-ის ერთერთ წევრტან ერთად.
2012 წლის აგვისტოში ფიესვაიმ გამოუშვა "OPPA GANGNAM STYLE"-ის ახალი ვერსია ჰიონასთან ერთად,სახელით: "OPPA IS JUST MY STYLE".
2012 წლის ოქტომბერში კი ჰიონამ გამოუშვა ახალი სინგლი "ICE CREAM".და მან რეკორდით მოხსნა,20 მილიონი ნახვა ყველაზე მალე ააგროვა,დაახლოებით 10 დღეში.
ჰიონას"RED" კი დასახელებულია როგორც 2014 წლის საუკეტესო ემვად.
არ უნდა დაგვავიწყდეს რომ მტელი ამ დროის განმავლობაში ის '4MINUTE"ის აქტიური წევრი იყო,ჯერკიდევ.
13 ივნისს,2016 წელს კი ქუბმა გვამცნო რომ ჯგუფი იშლებოდა და ჰიონა იყო ერტადერთი წევრი რომელმაც განაახლა კონტრაქტი ქუბთან,როგორს სოლო მომღერალმა.
2017 წლის აპრილს ჰიონა დადებიუტდა ახალ უნითში სახელად "TRIPLE H".ამავე პერიოდში იყო ჭორი რომ ის და ედეიუნი (თუ არასწორია შემისწორეთ) ერთმანეთს ხვდებოდნენ,რაც მალევე დადასტურდა.მაგრამ მოულოდნელი ფანების რეაქციის გამო კი ქუბმა გადაწყვიტა რომ ისინი კომპანიიდან გაეგდო და ასეც მოიქცა.რამდენიმე საათის შემდეგ კი მათ ტქვეს რომ იფიქრბდნენ კიდევ ერთხელ მათ გაყრაზე.თუმცა ახლახანს ქუბმა გვამცნო რომ ჰიონამ თავისივე ნებით დატოვა ქუბი(16 ოქტომბერი) და რა ეწია ედეიუნს?!.ქუბმა კი ეს განაცხადა" ჩვენ საბოლოოდ მადლობას ვუხდით არტისტს ჩვენტან თანამშრომლობისთვის და რათქმაუნდა ფანებსაც"
თქვენ შეგიძლიათ მოძებნოთ ყველა მისი ემვი იუთუბზე და იმედი მაქვს მხარს დაუჭერთ მას,რადგან მას ახლა ეს ყველაზე მეტად სჭირდება
#გვიყვარხარ_ჰიონა_და_ჩვენ_შენს_გვერდით_ვართ
#chimchimswife
-----------------
ჰომ ჩვენ ისევ დავბრუნდით და ამჯერად უფრო მსუყე ინფორმაციით რომლის ვიდეო ვერსიასაც მალე იხილავთ.
გაფრთხილება:ინფორმაციის გადატანის სემთხვევაში უნდა მიაწეროთ ავტორი(ანუ ჩვენ).წინაარმდეგ შემთხვევაში ჩაგეთვლებათ მოპარულად და თუკი ამასაც არაფრა ჩათვლით ალბათ...დაიბლოკებით..
კარგით ვხუმრობ:დდ,არავის დაბლოკვას არ ვაპირებ უბრალოდ პოსტს წაგიშლით სულ ესაა <3
სიყვარულით მე
ჩიმჩიმას გოგო *.*
YOU ARE READING
Facts about kpop idols
Randomფაქტები ქეიპოპ აიდოლებსა და ქეიპოპ ჯგუფეფზე.იმედია მოგეწონებათ.