ნაწილი 1❤ინტერვიუ👋
☺ - შეგიძლია მითხრა რამოდენიმე ფაქტი შენს შესახებ? საყვარელი ფერი,რიცხვი,საჭმელი.მსახიობი,ფილმი,ცხოველი და ა.შ.
➡➡➡ფაქტები:გასულ ზაფხულს მიწვეული ვიყავი სამ გასაუბრებაზე. და ახლა,სანამ პასუხებს გაგცემდით კითხვებზე,ვუკრავ გიტარას,რომელიც წლებია არ გამომიყენებია.
საყვარელი ფერი–შავიციფრი–7(რონალდოს ციფრი)
საჭმელი–შაშლიკი,სამსა,ყველა საჭმელი ხორცით
მსახიობი–ლეონარდო დიკაპრიო,ეზრა მილერი,კარა დელევინგრი
ფილმი–"Catch me if you can"
ცხოველი–კატა☺
–ცოტა რამ შენს შესახებ(სახელი,ასაკი,განათლება,ჰობი,დაბადების თარიღი,სამშობლო)
➡➡➡გამარჯობა👋🏻 ჩემი სახელია მურატო. 15 წლის ბიჭი ვარ რომელიც ჩვეულებრივ მოსკოვის სკოლაში სწავლობს,მეცხრე კლასში) დავიბადე 2002 წელს,31 აგვისტოს. დაინტერესებული ვარ კალათბურთით,ფეხბურთით,მუსიკით,ცეკვით და ინტერნეტით😉ჩემი მშობლები ყირგიზები არიან.დედაჩემი გაიზარდა ყირგიზეთში, და მამა უზბეკეთში, ამიტომ ნათესავები მყავს ორივე ქვეყანაში❤️ და ხშირად მივდივარ მათთან. მე და ჩემი და მოსკოვში დავიბადეთ და გავიზარდეთ.
☺ - რას აფასებ ადამიანში? ➡➡➡ჩემთვის იუმორის გრძნობა უმნიშვნელოვანესია ადამიანში და აგრეთვე მომწონს ხალხი რომლებიც წარმატებით აკეთებენ რაღაცას ცხოვრებაში.ეს სტიმულს მაძლევს რომ უფრო მაქსიმალურად ვიმუშაო . მაგალითისთვის ჯეფრი არჩერის წიგნი:"აბელი და კეინი",აქ ღარიბი კაცი(კეინი),რომელსაც ცენტიც კი არ გააჩნია მის საკუთარ ფინანსურ იმპერიას იშენებს. მე ძალიან მომწონს ლეონარდო დიკაპრიო ფილმში"Catch me if you can". ☺რა არის შენი მოტივაცია? ➡➡➡ფილმების ყურება და წიგნების კითხვა)მსახიობები,მუსიკოსები,სპორცმენები,ბიზნესმენები,ხალხი,რომელიც აღწევს წარმატებას საკუთარ საქმეში მოტივაციას მაძლევს.და ხანდახან მათი ცხოვრება ეფექტს ახდენს ჩემს ინტერესებზე☺.
(ინტერვიუ შეგიძლიათ გადაიტანოთ,მაგრამ აუცილებლად უნდა დაურთოთ ქვეშ "ავტორი:FACTS ABOUT KPOP IDOLS".)
YOU ARE READING
Facts about kpop idols
Randomფაქტები ქეიპოპ აიდოლებსა და ქეიპოპ ჯგუფეფზე.იმედია მოგეწონებათ.