ინტერვიუ მინსუსთან (ნაწილი მეორე)

64 4 2
                                    

ნაწილი მეორე
❤ინტერვიუ👋 ☺რომელი ჩვევა გინდა რომ მოიშალო?
➡➡➡შესაძლოა მომავალში აზრი შევიცვალო,მაგრამ ახლა მომწონს ჩემი ჩვევები) ☺რა არ მოგწონს ყველლაზე მეტად?
➡➡➡მე ნამდვილად არ მომწონს ალკოჰოლი და სიგარეტი.+ და რუსული წიგნი"თეთრი შავყურა ბიმი"
😭 ☺შენი იდეალი ტიპი?არსებობს შენი საოცნებო გოგონა რეალურ ცხოვრებაში?
➡➡➡ მე მომწონს კარა დელევინი. ვფიქრობ თვაისის გოგონებიც ლამაზები არიან(ან მათი სიმრერა"Likey", რომელსაც ძალიან ხშირად ვუსმენ, ამის გავლენის ქვეშ ვარ))) ☺როგორ რეაგირებ კრიტიკაზე?
➡➡➡ მე კარგად ვარ კრიტიკასთან,მაგრამ ვაიგნორებ ჰეითერებს) ☺მომზადება შეგიძლია? რომელ კერძების დამზადების გარკვეული წესებს ამჯობინებ ?
➡➡➡მე შემიძლია მოვამზადო ბევრნაირი კვერცხი))) მიყვარს უზბეკური დაყირგიზული რეცეპტები) ☺გაქვს თუ არა ფობია?
➡➡➡მე მეშინია მტრედების ☺რა არის შენი ყველაზე დიდი ოცნება?
➡➡➡რომ რაიმე როლი ვითამაშო მარველში ანდ DC ს ფილმებში😄 ☺ვინ გეხმარება ძნელ  სიტუაციაში სწორი არჩევნის გაკეთებაში  ?
➡➡➡ ოჯახი ☺ამბოლოდროს რომელმა ფილმმა მოახდინა სენზე შთაბეჭდილება?
➡➡➡" ჰაკსოუს გმირი" 2016. ☺დაასახლე 5 მნიშვნელოვანი რამ ყოველდღიურ ცხოვრებაში?
➡➡➡ტელეფონი,ყურსასმენები,ფული. დანარჩენები შემიძლია ვიყიდო თუკი დამჭირდება)მე ვრთავ მუსიკას ყურსასმენებში და გავდივარ😉 ☺რა გინდა უთხრა შენს ფოლოვერებს? ➡➡➡მინდა მადლობა ვუთხრა ყველას,ვინც ეს ინტერვიუ ბოლომდე წაიკიტხა .ბოდიში,თუ ის გამოვიდა მოსაწყენი. ახლა გარეთ ცივა, ჩაიცვით თბილი ტანსაცმელი და არ გაცივდეთ😉❤️  

 ახლა გარეთ ცივა, ჩაიცვით თბილი ტანსაცმელი და არ გაცივდეთ😉❤️  

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Facts about kpop idolsWhere stories live. Discover now