Hei. Numele meu este Alexia, am 17 ani și am un frate de 16 ani pe nume Luka. Mama s-a recăsătorit cu Gabriel, un om de afaceri și acum am doi frați vitregi:Samantha și Sebastian sau Seb.
Samantha este o soră foarte bună, și foarte înțelegătoare, ea m-a ajutat să mă adaptez la noua mea casă.
Nici nu am cunoscuto bine, și deja o consider mai mult decât o soră, mai exact o bună prietenă.
Sebastian este câteodată cam ciudat... dar tot se comportă ca un frate..
Cât despre tatăl meu..... nu știu prea multe, el este de fel, secretos, nu îi place să își arate emoțiile, el uneori este dur cu Samantha și Seb, dar el nu-și dă seama. Până acum, am observat că el nu prea stă cu noi, și nici cu mama, pentru că afacerile pe care le are îi ocupă tot timpul, și rar îl vedem pe acasă.
Sunt la aeroport. Mai bine spus, sunt în avion. O dată ajunsă în avion mi-am dat seama că trebuie să îmi limpezesc gândurile... oare am făcut ce trebuia?? În fine, avionul decolează. Mă duc la baie, observ că e ocupată și decid să aștept pe micul hol. După ce merg la baie decid să mă pun să dorm. Când m-am trezit, avionul tocmai aterizase. Într-un final ajungem la noua noastră casă din Paris. Gabriel ne roagă pe un ton aspru să îl ajutăm cu bagajele să le ducem în noua casă în care o să locuim.
Când am ajuns, Luka cum ai clipi din ochi a și fugit în oraș pentru ași face prieteni noi. Eu Samantha și Seb am rămas pentru ai ajuta pe părinții noștri pentru a duce bagajele în noua noastră locuință unde aveam de gând să locuim. În fine, am intrat în noua noastră casă și ne-am ales camerele.
Când intrasem în camera mea, mă minunasem la cât de mare era, începusem să mă uit în jur, totul era atât de frumos... mă uitasem ce mă uitasem când, deodată, văd un pat foarte mare, nu mă puteam abține..... dintr-o dată lăsasem toate bagajele pe jos și sărisem direct în el, era așa de pufos, parcă eram în paradis.