Capitolul 5

38 3 3
                                    

Flame - Să nu îți fie frică de mine! Eu sunt kuami-ul tău! Numele meu este Flame și eu îți pot da puterea focului dar numai dacă o folosești în numele binelui!!

Alexia – Ce ești tu mai exact și de unde ai venit?

Flame – Sunt un kwami și sunt atașata de brățara de pe mâna ta.

Alexia – Deci să înțeleg că ești un gândac malefic atașat de o brățară?

Flame – Nu sunt un gândac!! Sunt un kwami!!

Alexia – Ahh, ok, scuze! Eu sunt Alexia!

Flame – Eu mă numesc Flame! Și de acum încolo voi fi kwami-ul tău!

Alexia – Și cu chestia, cu puterile, cum le pot folosi?

Flame – Tot ce trebuie să spui e "Flame, hai să încingem atmosfera"!

Alexia – Umm, ok? Flame, hai să încingem atmosfera!!

Și când am spus acele cuvinte spuse de către kwami-ul meu, m-am transformat într-un fel de super-erou cu puteri de foc. 

În timp ce mă uitam atent în oglindă nu mă mai recunoșteam deloc, parcă eram o altă eu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

În timp ce mă uitam atent în oglindă nu mă mai recunoșteam deloc, parcă eram o altă eu. După nici 2 secunde de admirat costumul meu de culoare de un roșu vișiniu îi spun kwami-ul meu, Flame:

Eu – Îmi place mult costumul.

Flame – O să îți placă și mai mult când vei începe să salvezi orașul.

Eu – Eu? Să salvez orașul? Nu cred că sunt în stare de așa ceva.

Flame – Ba da, ești. Ești mult mai puternică decât crezi tu. Stai să îți arăt.

A deschis fereastra, apoi pornind pe străzile orașului, unde Hawk Moth deja pusese stăpânire pe o persoană nevinovată. Apoi, deodată văd o domnişoară îmbrăcată ca o gărgăriță şi un băiat care seamănă cu o pisică. Mă duc repede afară să văd ce se întâmplă. Mă duc după un copac și spun:Flame, hai să încingem atmosfera! Apoi, Fayer se duce spre cei doi super eroi și le spune:

Fayer - Pot să vă ajut cu ceva?

Bubu - Da, trebuie să deposedăm demonul akuma.

MN - Și cât mai repede, nu avem prea mult timp la dispoziție.

După ce au deposedat demonul akuma mai aveau doar 5 minute și se detransformau așa că și-au luat la revedere și fiecare a plecat la casa lui. Alexia, când a ajuns acasă a fost întâmpinată chiar de sora ei care se întreba unde dispăruse ea în tot acest timp. Ea, a spus ca a fost la o mică plimbare ca să ia o gură de aer și a uitat cât timp a trecut. Sora ei, Sam, a crezut-o și nu ia mai pus nici-o întrebare. Spre seară, înainte de culcare, MN îi face o vizită neașteptată Alexiei. Alexia, văzând-ul pe MN la geam ea a decis să îi deschidă și să îl lase să intre înăuntru.

Alexia - Ce cauți la ora asta aici Motan Noir?

MN - Am venit să te văd pe tine, prințesă.

Alexia - Amm.. stai așa, dar noi nici nu ne cunoaștem și vi până aici doar ca să mă vezi pe mine?

MN - Da, știu că nu ne cunoaștem dar am venit aici ca să te văd deci nu ar fi o problemă dacă ne-am cunoaște.

Alexia - Nu știu ce să spun... *întrerupându-mă inelul lui care în acel moment făcea bip-bip așa că îl întreb confuză*.. de ce îți bipăie inelul? 

MN- Amm.. cred că ar trebui să plec. O seară plăcută să ai!*plecând în grabă fără nici-o explicație*

O viață dublăWhere stories live. Discover now