Peste câteva minute de stat în pat, mă scol ca să îmi aranjez lucrurile, dar nu știam unde, așa că o chem pe Samantha.
Alexia - Poți te rog frumos să-mi spui unde pot să îmi pun și eu lucrurile, pentru că camera asta e așa de mare, încât mă pierd în ea...
Sam - Le pui în dulap, lângă ale mele.
Alexia - Cum adică lângă ale tale... stai... ÎMPĂRȚIM CAMERA??!?!
Sam - Da, eu am vrut să stau cu tine, dar dacă nu vrei....
Alexia - Nu, nu.. ba chiar vreau, întotdeauna mi-am dorit să îmi împart camera cu cineva.. acel cineva care să nu fie Luka.....
Sam*râzând* - Hehe... oricum, după ce îți aranjezi lucrurile în dulap, să-mi spui, pentru că vreau să îți arăt ceva, ok?
Alexia - Ok, te voi anunța!
După ce Samantha a plecat, eu am rămas singură să îmi termin de aranjat lucrurile în dulap.. după câteva ore de aranjat, eram extenuată, și încă mai eram cu hainele în care venisem, așa că mă duc să îmi fac un duș, și apoi mă schimb în ceva mai lejer.
După ce m-am îmbrăcat, m-am dus după Samantha ca să o întreb ce surpriza vroia să îmi arate. După atâtea căutări încercând să o găsesc pe Samantha, însfârșit dau de ea. O iau de mână și mergem în camera noastră și o întreb:
Alexia – Ce surpriză ai pentru mine, Samantha?
Samantha se duce până la birou, deschide unul dintre sertare și din acel sertar scoate o cutiuță mică de un galben muștar cu o fundița de un roșu aprins, mi-o dă în mână și îmi spune cu o voce blândă să deschid surpriza pregătită de ea.
Când deschid cutiuța, văd un lănțișor, din aur, foarte frumos, în care era o poză cu toată familia noastră.
Alexia - Wow... ce frumos e, este ceva foarte unic, mulțumesc mult că mi l-ai dat...
Samantha - Cu plăcere, este un cadou de bun-venit, sper să îl porți!
Alexia - Fi sigură că îl voi purta!
Samantha - Oricum, să te pregătești pentru cină, ok?
Alexia - Ok..
Samantha pleacă, iar tot stăteam și mă uitam la lănțișor, ea mi-a dat ceva așa de frumos, iar eu nu i-am dat nimic, acum că stau să mă gândesc, mă simt puțin ciudat, pentru că ea mi-a luat ceva extraordinar, iar eu nu i-am dat nimic ei. În fine, o să mă gândesc mai târziu la asta, acum trebuie să mă duc să mănânc cu noua mea familie.