Sam - Unii dintre ei pot fii niște bădărani, dar unii pot fii înțelegători și cu idei bune.
După ce i-am mai pus niște întrebări legate de școală ajungem la sala profesorilor unde acolo era directoarea care mă întâmpină cu mare drag și cu brațele deschise, dar eu aveam un sentiment ciudat că doar se prefăcea.
Directoarea - Bine ai venit la școala, College Francoise Dupont! Ai venit să te înscrii?
Alexia - Da.
Directoarea - După cum văd, cineva ți-a arătat deja împrejurul școlii și clasele. Școala începe de luni!
Alexia - Luni?!*zise Alexia cu voce tare din mintea ei*
Directoarea - Este vreo problemă?*zise directoarea cu curiozitate*
Alexia - Nu, nu-i nimic. Ne vedem luni!*zise Alexia fugind afară din școală*
În timp ce eu mă duc spre casă cu sora mea, Sam, începem să povestim între noi. Pe drum ne întâlnim cu, Luka, fratele meu si al lui Sam.
Alexia - Ce faci, Luka, unde îți este prietena?
Luka - Mda..., nu mai sunt cu ea, era prea enervantă.
Alexia - Ok...?
Luka - Hai mai bine să mergem acasă, că eu nu mai am chef de școală.
Sam și Alexia - Ok!
Când ajungem acasă, Luka se duce în camera lui fără să ne spună nimic.
Sam - Alexia, vrei să mănânci ceva?
Alexia - Păi, da, pentru că mi-e cam foame..
Așa că eu cu Sam ne ducem până în bucătărie și ne luăm niște gustări din frigider. După câteva minute de mâncat, apare pe ușă mama noastră care de la prima vedere se vedea că pare foarte îngrijorată.
Sam - Mamă, ce ai pățit? Ești bine?
Mama - Da, sunt bine. Vreți să vă fac ceva de mâncare?
Sam și Alexia - Da!
Mama - Bine, doar lăsați-mă să mă așez puțin că am muncit tot timpul și nu am putut să stau jos.
Sam și Alexia - Noi v-om fii în cameră.
Mama - Bine.
Când am ajuns în cameră am observat că pe pat era o cutiuță care arăta destul de ciudat, în mintea mea eram ceva gen' *Nu am mai văzut până acum această cutiuță*. Lângă era un bilețel în care scria:
Această cutiuță este special pentru tine, am văzut că în tine există un suflet bun și onest.. te-aș ruga să ai grijă de această cutiuță și mai ales ce se află în ea..
Eu mă tot gândeam ce să fac cu ea, să o deschid sau să nu o deschid. Într-un final m-am hotărât să o deschid. Când deschid cutiuța mă minunez ce văd, era o brățară de culoare gri care avea o mică flacără atașată de ea. Când mă mai uit încă o dată pe bilet observ că mai scria ceva:
... ai grijă cum folosești acest lucru și ține minte.. să nu spui nimănui despre el pentru că este un secret..
Așa că iau brățara din cutie, o pun pe mână. Dar la nici 2 secunde apare de nicăieri un fel de gândăcel.
Alexia*țipând de frică* - AHH! CINE SAU CE EȘTI TU?