Nu m-aș fi gândit niciodată că voi sfârși într-un supermarket stupid cumpărând prezervative pentru fiul șefului meu! Și știu că sunt pentru el pentru că am scris lista de cumpărături azi dimineață înainte să plec către biroul principal, ca după ce am făcut asta, dintr-o dată cererea lui să fie la sfârșitul listei mele.
Ridic cutia pe care scrie „small” și o arunc în coșul de cumpărături alături de restul alimentelor cumpărate. Nu știu exact ce mărime ar trebuie el să fie, dar sunt sigură că după personalitatea lui egoistă și nesimțită, „small size” ar trebui să fie mărimea perfectă.
După ce am plătit cumpărăturile și le-am încărcat în mașină, pornesc în sfârșit spre Conac. Străzile sunt goale considerând că este aproape nouă seara, dar oamenii sunt încă trezi și și-au lăsat luminile caselor să lumineze drumul încă puțin. Prefer să fac cumpărăturile D-lui Styles noaptea, în felul acesta se poate trezi dimineața, iar bucătăria să fie plină de mâncare proaspătă, dar totuși îmi lipsește precipitarea zilnică a cumpărătorilor din magazine. Fac asta chiar dacă știu că el va ajunge mâine după-amiază din călătoria lui pentru afaceri.
Ajung într-un final la casa șefului meu și folosind telecomanda de deasupra capului meu, deschid ușa garajului, intrând ușor și parcând lângă una dintre mașinile vintage ale D-lui Styles.
Merg prin întuneric și intru în bucătărie cărând cele trei sacoșe mari de cumpărături înainte să le asez pe blatul din marmură și să aprind lumina.
Cum încep să scot cumpărăturile din plasele de plastic, aud pași rapizi venind spre bucătărie, iar în căteva momente Harry stă chiar în fața mea la bustul gol ce strălucește sub lumină în timp ce ține o pernă să îi acopere jumătatea de jos. Asta nu prea mă surprinde. Deobicei se plimbă pe aici în boxeri deci l-am văzut aproape dezbrăcat de mai multe ori decât necesar.
„Ai făcut rost de ele?” Întreabă el întorcându-se către blat și arătându-și jumătate din fund.
„O Doamne, Harry!” Exclam eu acoperindu-mi ochii. Nu am realizat că era complet dezbrăcat!
„Ce?” Îl aud chicotind puțin și mă încrunt în spatele mâinilor mele.
„Nu am realizat... Gah, uită. Sunt în una dintre sacoșele de plastic.” Spun eu fără să îmi las mâinile jos.
Plasele foșnesc în timp ce el caută până când, în cele din urmă se oprește.
„Nu sunt aici.” Spune el insistent și pot să îl simt holbându-se la mine și așteptând, deși continui să nu îl privesc.
„Continuă să cauți. Sunt acolo undeva.”
„Nu sunt.” Spune el devenind un pic impacient, iar acum știu că urmează să le caut personal. Este așa un copil. Ei bine, nu în adevăratul sens al cuvântului, avem amândoi 20 de ani, dar aș putea spune că eu sunt cea mai matură aici. Lucrez pentru tatăl lui pentru aproape trei ani până acum ca asistentul lui personal și am ajuns să știu interiorul și exteriorul a tot din viața lui, inclusiv fanaticele fiului său. Harry este în general, îndrăznesc eu să spun, un băiat minunat, puțin dur la exterior, dar are momentele lui bune. Lucrul pe care l-am învățat întradevăr despre el este că adoră să se joace cu fetele. La început am fost șocată să văd numărul de fete pe care le aducea aici în timpul unei singure săptămâni, dar acum sunt mai mult decât obișnuită cu asta.
„Bine, du-te și stai de cealaltă parte a blatului.” Spun eu și aud imediat picioarele lui dându-se la o parte, permitându-mi să îmi descopăr ochii.
Încep să caut prin sacoșele de plastic de pe blat și văd că el are dreptate, nu sunt acolo. Mă uit în jos la sacoșa de la picioarele mele pe care o despachetam când a apărut el. Mă aplec și găsesc cutia sub șampon.
CITEȘTI
My Boss' Son (Tradusă) - HS FF
Fanfic"Nu m-aș fi gândit niciodată că voi sfârși într-un supermarket stupid cumpărând prezervative pentru fiul șefului meu!" ... Ella Lane a devenit asistentul personal al unuia dintre cei mai respectabili oameni de afaceri, imediat după ce a absolvit lic...