Capitolul 3

1.6K 112 14
                                    

Din perspectiva lui Harry:

„Bacon și ouă pentru domnul și fructe proaspete pentru doamna.” Zâmbesc eu către Ella din partea opusă de masă, iar ea își arcuiește sprâncenele negre către surprinderea mea.

„Crezi că datorită faptului că sunt o doamnă nu vreau bacon?” întreabă ea, de parcă am vrut să insinuez ceva legat de stereotipuri vis-a-vis de mese.

„Nu, cred că nu vrei bacon pentru că ești Ella. Ție îți plac doar fructele proaspete dimineața.” Spun, iar ea pare șocată, „Da... Am remarcat.” Adaug făcând-o să își închidă gura rușinată.

Hah! Pun pariu că asta a prins-o cu garda jos. Ea crede că eu nu sunt atent la aceste lucruri micuțe despre ea, dar sunt. O cunosc de destul de multă vreme ca să știu ce îi place și ce nu. Știu precis că faptul că eu flirtez cu ea o irită. Nu înseamnă nimic, dar ador să îi văd reacția în timp ce eu încerc să o prind în mrejele mele. Îmi ignoră complet avansurile, ceea ce mi se pare interesant având în vedere că orice altă fată ar profita de orice ocazie pentru ca eu să o iau acasă. Nu că m-aș plânge.

„Deci, ce vei face weekend-ul ăsta?” Întreb, chiar dacă sunt destul de sigur că știu deja răspunsul.

Fie își va vizita mama în oraș, fie va sta în apartamentul ei lucrând. Sunt singurele două lucruri pe care le face în timpul liber.

„Îmi voi vizita mama.” Spune ea străpungând cu furculița o căpșună, iar apoi ducând-o către gură și mușcând-o cu dinții ei perfect albi.

„Surpiză, surpriză.” O tachinez eu, luând o gură din bacon și din pâinea prăjită.

Cel mai bun mic dejun mâncat vreodată. Chiar aveam nevoie de energie după ce am stat treaz toată noaptea, ascultând-o pe Tatiana vorbind despre nenorocitul ei de Chihuahua.

„Ce vrei să spui prin surpriză, surpriză?” Ella întreabă, mestecându-și fructele încet în timp ce așteaptă un răspuns.

„Ei bine nu este chiar de necrezut că îți vei vizita mama. Ăsta este unul dintre cele două lucruri pe care le faci în timpul liber.” Spun și pot să observ că se simte puțin ofensată.

„Și?” se apără ea.

„Și... poate ar trebui să mai ieși și tu câteodată.” Sugerez eu și pot spune că sângele ei fierbe deoarece eu i-am dat un sfat.

Își unește buzele într-o linie subțire în timp ce încearcă să își păstreze calmul, deși știu că ar vrea să îmi spună destule despre faptul că i-am judecat alegerile privind stilul său de viață.

Nu mă pot abține din a zâmbi în timp ce ea își șterge cu grijă colțurile gurii cu servețelul alb pe care l-am împăturit elegant pentru ea. Nu am făcut același lucru și pentru mine, dar știam că ea va vrea unul. O văd mereu folosindu-le atunci când mergem la restaurant cu tata pentru diferite întâlniri de afaceri.

„Lasă-mă pe mine să îți ghicesc planurile.” Îmi oferii ea un zâmbet fals, înainte să-și înfingă furculița într-o bucată de kiwi puțin prea dur, iar eu zâmbesc.

Își lasă fructul în vârful furculiței și mă fixează cu acesta în timp ce vorbește:

„Având în vedere că este vineri noapte, presupun că vei ieși cu prietenii, te vei îmbăta până la refuz, te vei întoarce aici cu Dumnezeu știe cine, ca să faci Dumnezeu știe ce. O vei face să plece a doua zi dimineață, promițându-i că vei ține legătura, deși amândoi știm că nu o vei face. Iar apoi îți vei petrece restul weekend-ului lenevind pe aici, până când voi veni eu luni dimineață să te trezesc pentru cursul tău de la Universitate, din vreme ce întârzii mereu.” Termină ea cu un alt zâmbet fals, înainte de a pune fructul în gură.

My Boss' Son (Tradusă) - HS FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum