çirkin

198 15 3
                                    

Çirkin Birine,

Mezarını kazmaya başlamalısın. 

Bazı olaylar vardır, eminim bilirsin, üstleri hiç kapanmaz. Ne kadar gömmeye çalışsan da, ne kadar yok etmeye çalışsan da elbet bir gün ortaya çıkarlar. Üzerine attığın topraktan beslenirler, kustuğun nefreti güzel söz sayarlar. Unutup, yok saymaya başladığın zaman onlar filizlenmeye başlar. 

Bir sabah hiçbir şey yokmuş gibi kalkarsın, giyinir süslenir ve dışarı çıkarsın. Gülüp eğleniyorken bir an da belirirler. Hiç beklemediğin yerden veya birinin söylediği cümleden hatırlarsın. Unuttukların aklına gelir.

Bazen de bilerek yapılır Ayzıt. Sen senelerdir hatırlamıyorsun, unuttun. Hayatına devam ettin. Bütün lise hayatımı aynı zamanda onlarca kişinin hayatını yerle bir ettin. Her sabah gözümü korkuyla açtım, geceleri ağlayarak uyudum. Mezarlığa günlerce başım eğik gittim. Gizlendim, kaçtım. Sustum, harekete geçmedim.

Acılarımı atlatmaya çalıştım. Senin de canının yandığını düşündüm ama öyle değilmiş. 

Bizleri parmağında oynatmışsın. Yalanlarına inandırıp kölen haline getirmişsin. Sessizce sıranda otururken neler planladığını anlayamadık. Okuduğun kitapta insanları nasıl yok edebileceğinden bahsediliyor olmalı.

İğrençsin. Canavarsın.

Bir buçuk sene okula gelmeyip evinde oturdun. Belki de yurt dışına çıkıp gezdin. Müdüre para yağdırıp okuldan mezun oldun. Yıllığa ismini yazdırdın. 

Sicilin temiz biliyorum, ellerinde kan yok görebiliyorum.

Sen, hepimizi zihninle öldürdün. 

Ve ben Ayzıt, unuttuğun anlardan biriyim. Seneler sonra karşındayım beni çok iyi besledin çünkü.

29.04.2020

*

Sonunda sokak bittiğinde sağ tarafa dönüp apartmanın bahçesine girdim. Merdivenleri çıkıp kameraya yüzümü göstermemeye dikkat ederek mektubu 20 numaralı posta kutusuna attım.


Ruhi ÇirkinliklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin