kim çirkin

67 13 0
                                    

three days grace - its all over

Aynalar güzelce silinmemiş belli ki. Oldukça çirkin görünüyorum. Her zamankinden daha çirkin. Her zamankinden daha mutsuz.

Senelerdir mutsuzum.

Gün yüzü görmedim daha dogrusu göremedim. Kaçıp, saklandım. Nefret, intikam ve acı kovaladı. Üçü asla peşimi bırakmadı. Bu yüzden evimde saklandım yıllarca.

En fazla kafamı camdan çıkardım.

Kilo alıp, verdim. Bir ara çok şişmandım bu yüzden tüm aynaları ortadan kaldırmıştım. Sonra kilo verdim, aynaları yerine geri koydum. Vücudumdaki çatlakların haddi hesabı yoktu. Ne kadar uğraşırsam uğraşayım asla güzel olamayacaktım.

Paris haklıydı.

Onu kıskandım. Ona özendim.

Hep Paris gibi olmak istedim. O çok güzeldi. Hayatı, ailesi, sevgilisi ama asla yoluna taş koymadım. En iyi arkadaşı olarak yanından yürüdüm.

O, beni yok etti.

O, bizi yok etti.

Paris'in doğduğu gün geleceğimi yok etti. Düşüncesizce hareket edip baştan sona hepimizi parçaladı.  Tek bir suçum yoktu ama suçlu ben seçildim.

Hayır, hayır! Ben suçluyum.

Söyle bana Paris hangimiz çirkin? Mezarında çürüyen cesedin mi, yaşamaya çalışan bedenim mi?

İtiraf et Paris, bitmeyen hesabımız olduğunu.

Söyle arkadaşım. İntihar ipinde sallanan kafan mı daha güzeldi yoksa o geceki kafan mı?

Arkadaşlar birbirini korur kollar. Hiçbiri beni korumadı.

Sen kötü kraliçe, ben pamuk prenses.

Küçükken en çok o masalı sevdiğini söylemiştin. Baban sana 'Pamuk Prenses' diye hitap ettiği için kendini prenses sandın.

Yalanmış arkadaşım.

Bu masalda kimin ne olduğu kişiden kişiye göre değişiyormuş.

Şimdi söyleyebilirsin ama kim daha çirkin?

Ruhi ÇirkinliklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin