un rânjet malefic și-a făcut apariția pe chipul lui Yoongi, însă cel mic nu a considerat acest lucru ca fiind un lucru neobișnuit.
― hai în cameră, ca să putem începe jocul, i-a spus Yoongi, înainte să îl tragă după el.
Jimin zâmbea larg, încercând să își dea seama ce fel de joc era.
intrând în cameră, Yoongi a închis ușa, după care s-a așezat pe pat. la scurt timp, Jimin s-a așezat repede lângă el, de parcă îi era frică să nu se așeze altcineva în locul ăla.
― ști ce e ăla blowjob?; îl întrebă Yoongi în timp ce își apropria fața de a lui.
neștiind ce să răspundă, Jimin și-a dus un deget la bărbie, luând o poziție gânditoare. acest lucru l-a făcut pe Yoongi să dea din cap din stânga în dreapta.
― să înțeleg că nu ști;
― ba normal că știu!; a ripostat Jimin în timp ce obrăjorii săi se înroşesc.
după reacția lui, Yoongi a râs puțin, după care şi-a acoperit fața în mâinile sale gigante.
― arată-mi atunci; i-a spus, zânbind.
micuțul doar își mușca buza inferioară și se uita în jos la podea.
― nu e bine să minți Jimin; a dat din cap dezaprobator, până ce băiatul şi-a ridicat privirea să îl vadă.
― dar, a continuat Yoongi, te iert de data asta dacă promiţi că nu o mai faci.
cuvintele lui l-au făcut pe Jimin să se arunce practic în brațele lui, zâmbind cât de larg posibil, un lucru care îl făcea pe Yoongi să înebunească.
― Jimin, hai să începem; a reușit să spună cu mare greutate Yoongi.
micuțul doar a dat aprobator din cap.
― pune-te în genunchi în fața mea; îi comandă, și cel mic făcu cum i se porunci.
în acest timp, albătruiul își dădea jos pantalonii scurți, rămânând doar în boxerii prin care era bine conturată erecția sa.
tot ce se întampla i se părea ciudat lui Jimin, însă nu îndrăzni să zică nimic, fiindcă el nu știa ce era bine și ce era rău, ajungând să creadă că joacă doar un joc oarecare.
― vezi asta? o iei în gură, o sugi ca o acadea, dar nu ai voie să îti folosești dinți. ai înteles?; îi spunea Yoongi, arătând spre membrul său întărit.
― am înțeles!; i-a răspuns Jimin, zâmbind scurt.
cu delicatețe și cu mare grijă, Jimin a scos membrul din boxeri, având mâna sa micuța în jurul lui.
fără ezitare, a luat tot membru în gura sa, făcând mișcări rapide din cap.
Yoongi şi-a dat capul pe spate, fiind surpins, mai mult șocat, de mișcările repezite celui mic.
― parcă ziceai că nu ai mai făcut asta, ești prea bun pentru prima încercare; a zis Yoongi prin gemete.
însă Jimin era prea concentrat în a-şi face treaba pentru ai răspunde.
cumva, a ajuns să îi placă să îl vadă pe cel mare așa, deși nu știa de ce era așa.
peste câtva timp, Yoongi şi-a dat drumul în gura micuțului.
respirând greu, el privea spre micuț, care tocmai înghițise lichidul eliberat, și spre mirarea lui, nu a făcut o față dezgustată cum o făceau alți.