× Why Won't You Love Me ϟϟ Babylon ×

56 3 0
                                    

*

But still the hardest part is knowing when to let go

You wanted to go higher, higher, higher

(...)

Watch it all fall down: Babylon  

*

  Why won't you love me?
Why won't you love me?
You imagine when you close your eyes
You're with me on the other side
So why won't you love me?

 *

 Az ablak előtt könyökölve bámultam kifelé a semmiségbe. Odakint az ég csaknem teljes sötétségbe borult, noha akadt azért egy pár csodásan ragyogó, fényes pont az égen, amiket megbámulhattam.

A hűvös éjszakai levegő azonban könnyedén utat törhetett magának a vékony, ujjatlan fekete felsőmön keresztül, így már épp arra készültem, hogy visszavonulót fújjak, mikor meghallottam a közelből érkező motor hangját, valamint a kemény basszust, amit a közeledő járgány kiokádott magából.

Nem tudtam miben reménykedem: hogy az illető, aki kiszáll majd belőle Luke lesz az, vagy épp ellenkezőleg? Mindenesetre maradtam, és vártam.

A fekete mustang kicsivel tőlem balra parkolt le. A szívem hangosan dübörgött a mellkasomban, ahogy a kocsi ajtaja lassan kitárult... és Luke kilépett rajta.

A haragom szinte egy szempillantás alatt elszállt amint megpillantottam alakját a sápatag hold fényében.
Csak azt akartam, hogy minél előbb felnézzen, és leintegethessek neki. Hogy tudtára adhassam: itt vagyok, megvártam. Aztán ugyanott folytathassuk, ahol abba hagytuk.

Ám Luke megkerülte az autót. Kinyitotta az ajtaját, amin aztán kilépett Sierra. Képes volt elhozni őt ide! És itt még nem ért véget a műsor.

Luke elkapta a lány derekát, szorosan húzta magához, ajkát pedig az ajkára tapasztotta. Egy pillanatra megtörve a „pillanat varázsát" kinyitotta szemét, és felnézett.
Nem hiszem, hogy engem keresett volna, de észre vett.
Látta, hogy figyelem, tekintete jelentőség teljesen az enyémbe fúródott. Láthatta azt is, hogy amit látnom kell most, felér számomra egy jó erős pofonnal.
Testtartása ennek dacára is büszkeséget, felsőbbrendűséget sugárzott bűnbánat helyett. Mégis hittem be, hogy ellöki a lányt most, hogy már tudja, itt állok, és látok mindent. Ehelyett finom ám mégis szenvedélyes, intenzív mozdulattal fordította meg a törékeny testet, neki döntötve a kocsi szélvédőjének.
Erősen hozzá simult, miközben a nyelve olyan izgágán cikázott tovább a másik szájába, hogy az többször is, hangosan bele nyögött a csókba.

Tudtam, hogy el kéne fordítanom a fejemet mielőtt elhányom magam, még se bírtam nem nézni. Látnom kellett. Látni akartam. Ahhoz, hogy megtegyem azt, amit réges rég meg kellett volna, szükségem volt erre.

Még akkor sem fordítottam el a fejemet, mikor Luke ajkai a lány nyakán indultak felfedező útra. Csak össze szorított fogakkal néztem, amint Sierra oldalra dönti a fejét, és kéjesen felsóhajt, ahogyan Luke, a bőre minden négyzet-centiméterét végig pásztázza csábító ajkaival.

Már bántam, amiért nem húztam el innen mindennek az elején, de mostanra túlságosan földbe gyökerezett a lábam ahhoz, hogy mozdulni tudjak.

Miért csinálja ezt, ha tudja hogy én is itt vagyok? - folyamatosan ez visszhangzott fejembe.

Nem tudtam szemet hunyni a tény felett, hogy Luke szándékosan okoz nekem még nagyobb fájdalmat. Bosszú lenne?

Youngblood ( 5SOS fanficiton)Onde histórias criam vida. Descubra agora