(*Abgang: Német eredetű szó, mely elmenetelt, kimenetelt jelent. Így nevezik a színész hatásos, emlékezetes távozását a színpadról.)
NOVEMBER 2
Egy régi alapokon nyugvó, de viszonylag frissen felújított épület adott otthont az egykori Bosszúállók tagjainak, kikre immáron nem hősökként tekintettek, sokkal inkább bűnözőkként, akiknek részben megalapozott, részben azonban teljességgel légből kapott vádak miatt minimum a rács mögött lenne a helyük.
Hatalmas szerencsének könyvelhették el, hogy T'Challa, Wakanda jelenlegi uralkodója nem osztotta a többség véleményét és nem csupán James Buchanan Barnes, azaz Bucky számára nyújtott menedéket. Az erdőszéli, külsejét tekintve sötét tónusokkal operáló, két emeletes faházat ő maga ajánlotta fel a csapatnak. A nagyváros és egy kisebb település közt helyezkedik el. A főútról lekanyarodva könnyen megközelíthető, ám nem azon a tipikus útvonalon, amit boldog-boldogtalan megtalálhatna. Mindemellett pedig a szomszédok gyanakvó pillantásaitól is mentes, az ingatlanhoz tartozó nem kis földterületnek köszönhetően. Steve erős gyanúval élt, miszerint túlságosan személyre, pontosabban szólva, célra szabott ez a ház ahhoz, hogy a király véletlen választása lett volna. Ráadásul akárhogy is próbálkozott, nem tudta elképzelni a Fekete Párduc maszkja alatt megbújó férfiről, hogy pusztán hobbiból vásárol külföldön olyan ingatlant, melyet elmondása szerint sose használt, a közeljövőben nem is tervezi és ennyire alkalmas a számukra. Szép összegben mert volna fogadni, hogy az őket támogató király kimondottan miattuk tartotta fontosnak ezt a hirtelen beruházást.~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
- Ih...gehn? - A Kapitány már oly' sokaknak ismerős, ezúttal mély levegővételektől és a szokottnál hangosabb kifújásoktól tarkított hangja köszönt vissza Natasha-nak a telefonba.
A férfi ide, s tova körülbelül hat órája tartózkodott a ház edzésre kialakított termében, mely sajnos jobb híján az épület föld alatti, eredetileg minden bizonnyal pincének szánt helyiségébe száműztetett. Steve saját maga alakította át, elsősorban szerény személyének, ezt a helyet, ahol javarészt súlyzók, bokszzsákok és különféle kisebb izomzaterősítő eszközök voltak. Az elmúlt hónapokban igencsak sok időt töltött ezen falak közt. Van, aki a munkába menekül a problémái elől, ő munka hiányában az edzésbe.
- Hamarosan négy óra és Wanda még sehol. - Akárcsak Rogers, az egykori orosz kém se köntörfalazott. Nem tudni, a téma komolysága miatt, vagy azért, mert az ő kapcsolatuk már túl volt azon, hogy a "Szia. Mizu?" nélkülözhetetlen beszédindító legyen.
- Üzenetet se küldött. - Fűzte hozzá, bizonyítva ezzel nyugtalanságának jogosságát.
- Szerelh...mesek... és fiah...talok. - Az izzadtság áztatta sötétszőke fürtök a bokszzsáknak tapadtak, ahogy gazdájuk szabad kezével átölelve a szóban forgó tárgyat, homlokát nekidöntötte. A hevesebb tempóban zajló edzés eredményeképp idő kellett, míg normalizálódott a levegővétele.
- Érte megyek! - Jelentette be a nő, röpke két másodpercnyi csend után. Ezalatt nyilván azt mérlegelte, van-e benne annyi türelem, hogy a körülmények ellenére higgadtan tudjon várni néhány percet, órát, vagy akár napot, míg végre hírt kapnak a korábban említett személyről. A válasz egyértelmű. Nem arról volt szó, hogy ne bízott volna Wandában, vagy Vízióban, mindössze féltette őket. - Jössz, vagy maradsz?
- Megyek. - Rugaszkodott el Steve a bokszzsáktól, ezzel egyidejűleg megszakítva a hívást. Térdig érő, szürke edzőnadrágja farzsebébe csúsztatta a feleslegessé vált készüléket. Az öklei védelmére szolgáló fehér szövetet először a jobbjáról, később a baljáról hámozta le. Az anyagot egy laza mozdulat kíséretében a már korábban levetett és a székre dobott sötétkék trikója mellé hajította. Utóbbit, elkerülvén az egykor Romanoff ügynökként ismert nő megjegyzéseit az izomzata kapcsán, felmarkolta majd a kijárat felé haladva, visszahúzta magára. Sietős lépteinek hála, rövidesen a földszintre ért, nem sokkal később pedig már az első emelet utolsó lépcsőfokát taposta. Tágas nappali fogadta, étkezőasztal, konyha és több szobaajtó társaságában. Iménti beszélgetőpartnere a televízióval szemben elhelyezkedő kanapén ült, feszes, fekete farmernadrágban, színben ehhez passzoló cipőben és a hajához illő vöröses árnyalatú pulóverben, kezében a mobiltelefonnal.
VOUS LISEZ
a Hold és a Csillagok / Steve Rogers
FanfictionAmerika Kapitány és maroknyi csapata a "Polgárháború" eseményeit követően üldözöttként élik az életüket. Helyzetükből adódóan nyilvánvaló, miért igyekeznek a végsőkig háttérben maradni, ám ha a körülmények úgy kívánják, nem haboznak a Föld lakóinak...