:: 5. Dårlig overraskelse & kysset ::

8.3K 115 87
                                    

V I R G I N I A

Jeg mærker noget røre på sig ved siden af mig, hvad? Jeg ligger trukket ind til en, det næste ligesom i... "Jayden!" Jeg hviner og vrider mig løs.

"Idiot" han griner hæst og sætter sig halvt op, hans hår er en stor rodebunke, "smuk frisure" han nikker hen mod mig. "Ser du i et spejl?" Spørg jeg med et skævt smil, "nej jeg mener bare, dine spidser er klippet pænt, hvor har du fået dem klippet", hvad?! Et forvirret udtryk glider hen over mit ansigt, jeg hopper ud ad sengen og løber ud på toilettet. Jeg kigger mig forfærdet i spejlet, Jayden den lille klamme lus! Mine spiser er klippet op forskellige steder, det ser komplet idiotisk ud!

Jeg vender rasende tilbage, "du startede", han smiler skævt og peger op mod sit hår, "det er ikke så slemt", hvæser jeg, jeg kaster mig over ham og glattere irriteret hans hår ud, men nej. Det ser bare endnu bedre ud end før, det giver ham et barnligt look, han ser mere uskyldig ud... "Jayden dit monster!" Jeg slår irriteret til ham sætter mig bedre tilpas på hans hotte mave. "Du så led!" Udbryder jeg, "rolig nu Virgin", han griner afslappet og lægger sine hænder under sit hoved, "det vokset ud, inden du kommer ud", "nej det er problemet, det er det ikke!" Jeg kører frustreret mine hænder igennem mit hår, "du startede Virgin, du startede", han smiler skævt og lukker sine øjne. "Du død!" Jeg slår irriteret til ham og rykker mig længere ned ad ham.

"Oh ik' så langt Vi-" Hans sætning kvæles i et støn og jeg mærker noget under mig presse på. "Æw Jayden du har en fed bums", jeg rynker på næsen og giver hans bryst et smølfespark, "har du lige kaldt min fucking pik en bums?" "Snak ordentligt" retter jeg ham ufordtåene, "og hvad mener du med det?" Et suk forlader hans læber, "du har fucking givet mig en boner Virgin", han griner hæst af mit frastøte ansigtsudtryk, jeg springer af ham med et piget skrig og triller ned fra sengen. "Du kaldte ham en bums", han sender mig et såret blik, "han er ikke en bums", han kravler ned mod mig, med et faretruende klamt smil i fjæset. "Du kan ikke kalde den der en "han"", jeg skubber mig væk fra ham, men han giver ikke op, og til sidst er jeg klemt op i et hjørne med ham inde over mig. "Du kan ikke bare give mig en boner, uden at lade mig 'bruge' den til noget", han bider sig i læben og sender mig et sleskt smil, imens han roligt spreder mine ben, og presser mig op i hjørnet. "Nej Jayden, stop så med det der, det virker ikke", jeg puffer til ham, men han rykker sig ikke.

"Bare en hurtig omgang, vi behøver ikke fortælle det til nogen", han stryger mig over håret og lader sine øjne kører ned over min krop, "du jo langt fra dårlig", han griner hæst og placere end hånd på min mave, "Jayden stop" jeg fjerner hurtigt hans hånd og skubber mig op og sidde, "Jayden stop så" Han griner og triller ned fra mig, "du åndsvag", han rækker en hånd ud efter mig, men jeg skubber den bare væk. Nej tak.

"Jeg har brug for det", sukker han og lukker øjnene, "jeg har brug for det i min juleferie", sukker han og rækker en hånd ud efter mig, "nej Jayden, jeg er ikke endnu en af dine..." Hoes... "tøser" sukker jeg opgivende. Idioten har virkelig ingen grænser. Siden hvornår er jeg begyndt at sende: "jeg er din" signaler? Aldrig.

"Du har ødelagt mit hår", jeg sukker og kommer op og stå, "du skylder morgenmad", jeg smiler og begynder at lede efter mine beskidte bukser, som jeg har haft på i for lang tid. Men jeg har ikke andre. Hvorfor var det lige, at jeg sendte mit tøj hjem, før jeg selv to hjem? Det andet ville have været så meget nemmere. "Du kan bare låne nogle af mine", Jayden gnider sig i øjnene og rejser sig så, "de er for store", svare jeg koldt og snupper mine bukser fra gulvet, "du ved, at jeg vinder, giv nu bare op" han griber fat i min hånd og trækker mig ud af værelset, "jamen..." "Du kan bare stramme dem".

Hvorfor er han så irriterende? Han giver mig den her nærmest ustyrlige trang til at bande. I mens han forvirrer mig, det ene øjeblik ligner han en ulykkelig dreng, det næste en smilende normal dreng, også flirter han pludselig eller er sur, jeg forstår det ikke! Det forvirrende, især den måde han reagerer på ordet "familie".

20 Days With A Fuckboy|✓Where stories live. Discover now