V I R G I N I A
"Glædelig jul Non Virgin" jeg åbner langsomt øjnene, Jayden griner hæst, "haha" jeg ruller med øjnene og sætter mig op, "uh dejligt" Jayden kører sine øjne rundt på mig.
Oh jeg er nøgen.
Jeg skriger og trækker dynen over mig, "ej babe jeg har fucking k..." "Det fint Jay" afbryder jeg ham, "din lunte er kort i dag" kommentere han og trækker mig ned i et kram, "nej, jeg har bare ondt", mumler jeg og kigger op på ham, han for et undskyldende skær i øjnene, "undskyld" han bider sig i læben, "jeg skulle ikke have g..." "nej Jay, ik' fuldfør den sætning" jeg stopper ham med et kys, "det' sikkert normalt", tilføjer jeg, "jo, men jeg..." "Jeg går med det samme, hvis du ikke stopper", advare jeg ham, han lukker straks munden.
"Jeg har kunnet lide dig i et stykke tid", hvisker han hæst, "hvorfor sagde du ikke noget?" Spørg jeg og følger hans læber med min pegefinger, "jeg ville ikke... du minder mig så meget om..." Han bider sig i læben og kigger væk, "hvad" jeg filtre mine ben ind mellem hans.
"Jeg vil ikke ende op som min far", starter han, "din stolthed, dit posetive lille hoved, alle dine værdier minder mig så meget om min mors personlighed", han skær ansigt, "det lød forkert", han griner hæst og placer et kys på mine læber, "men også min søster" hvisker han hæst, "og jeg vil ikke ende op med at behandle dig, som han behandlede hende", tilstår han, "det gør du heller ikke", jeg smiler blidt, "du er slet ikke som din far", jeg stryger ham over kinden og trækker blidt i en lok af hans hår, "du er sikkert meget hottere", jeg griner og kysser ham, "det meningen, at du skal støtte mig", klager han, "det gør jeg også, men jeg kender ikke din far", jeg smiler prøvende og kysser ham, "det kommer du heller ikke til", fnyser han og trækker mig beskyttende ind til sig, "du kommer aldrig til at møde en igen, der ikke vil dig noget godt", hvisker hans hæst og placere sine læber på mit hår, "jeg vil passe på dig", lover han.
"Du lyder så dum", jeg griner og kigger op på ham, "men det er jeg ikke, der er så mange derude, der vil se lidt af det i dig, som jeg ser. Det vil gå op for alle på hele skolen, hvad det er de er gået glip af, også vil de prøve. Men ved du hvad, de for slet ikke lov til at tænke på dig", han slikker mig fra hagen og op på panden, jeg hviner og skubber ham væk, "føj hvor er du klam", udbryder jeg.
"Jeg er ligeglad", han griner og trækker mig tilbage, "Jay" jeg kigger forskrækket op på ham, "hvad?" Spørg han forvirret, "vi brugte beskyttelse i går, ik?" Spørg jeg og rødmer, "jo" han griner og kysser mig op ad halsen, "det kommer vi til at gøre, indtil vi bliver gift", han blinker frækt til mig, jeg rødmer endnu mere, "vi skal have nok til et helt football time", hvisker han hæst, "aldrig" jeg griner og kysser ham, "højest tre".
Ja, højest tre, jeg vil ikke blive endnu en af de der husmødre, der aldrig skal arbejde, fordi jeg er gravid hele tiden, "jamen overvej det lige, hvis vi får 11, måske 12, fordi der er jo 45 i virkeligheden, men vi har ikke brug for så mange udskifter", han griner hæst, "whatever det ikke pointen, 11 gange 9 er 99, og derfor ville du slipper for at havde der pige lort i 99 måneder", han for det til at lyde helt fristende.
"Nej, højest tre" jeg griner og sætter mig oven på ham, "højest tre" gentager jeg, "jamen" sukker han, "hvis vi får tre, skal du kun undvære dit lagn krøllning i 27 måneder, ja også lidt efter" jeg bider mig i læben og lægger mine hænder på hans kinder, "du sælger den virkelig", han køre smilende sine hænder op ad min krop, "jeg er god til at sælge", jeg kysser blidt hans hals, et støn forlader hans mund.
"Vent" jeg trækker mig overrasket, "mine forældre ved ikke, at jeg er her", jeg fjerner mig hurtigt fra ham, han griber hurtigt fat i min hånd og holder mig tilbage, "vi kan nå det på to minutter", han bider sig i læben og kigger bedene op på mig.
YOU ARE READING
20 Days With A Fuckboy|✓
Teen FictionVirginia Wolfs jul bliver med et par skrig og låste døre vendt op og ned, da hun finder ud af, at hun mod sin vilje er blevet låst inde på sin på sin skole med en fuckboy. En fuckboy der har flere humørsvingninger end 203 piger med menstruation på s...