Cast και περίληψη

1.7K 95 34
                                    

Το παρόν έργο πνευματικής ιδιοκτησίας προστατεύεται κατά τις διατάξεις του Ελληνικού Νόμου (Ν. 2121/1993 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει μέχρι σήμερα) και τις διεθνείς συμβάσεις περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται απολύτως η άνευ γραπτής αδείας του συγγραφέα κατά οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο αντιγραφή, φωτοανατύπωση και εν γένει αναπαραγωγή, διανομή, εκμίσθωση ή δανεισμός, μετάφραση, διασκευή, αναμετάδοση, παρουσίαση στο κοινό σε οποιαδήποτε μορφή (ηλεκτρονική, μηχανική ή άλλη) και η εν γένει εκμετάλλευση του συνόλου ή μέρους του έργου.

Τα ακόλουθα αποτελούν μη πνευματική ιδιοκτησία μου και ανήκουν καθαρά στους δημιουργούς τους :
Α) Εικόνες
Β) τραγούδια +μουσική +στιχοι
Γ) Φωτογραφίες

Το παρόν έργο που είναι γραμμένο από εμένα , αποτελεί καθαρά δική μου πνευματική ιδιοκτησία.  Εχει καταχωρηθεί και κατοχυρωθεί νομικά.Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αντιγραφή και κάθε είδους υποκλοπη του κειμένου χωρίς την δική μου γραπτή άδεια


Η ανάγκη για να γράψεις γεννιέται.... θέλεις να το βγάλεις... να φωνάξεις τις ιδεες σου ,να τις δημιουργήσεις και να τις ολοκληρώσεις...

Ακόμα μια ιστορία μέλλει να ξεκινήσει το ταξίδι της σύντομα... Μια ιστορία που αφορά πολλά μαζί

Το σύνδρομο της Στοκχόλμης είναι ένα από τα  πιο αψυχολόγητα ψυχολογικά φαινόμενα...Πόσο ειρωνικό είναι όλο αυτό άραγε...  θα χαρώ να περάσουμε μαζί ένα μικρό ταξιδάκι μέσα από αυτό...

Όσες με ξέρετε καταλαβαίνετε το είδος που γράφω και σε τι κοινό απευθύνομαι, έχω μελετήσει το θέμα και εύχομαι να το υλοποιήσω όμορφα...

Cast .... ας δούμε τα πρόσωπα μας ...

                   Ρενατα ετών 25

               Bridget Satterlee

               Bridget Satterlee

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Η Εμμονή Where stories live. Discover now