Prolog

852 39 22
                                    

Otworzyłam oczy czując jak promienie słoneczne ogrzewają moją twarz. Niechętnie wstałam z łóżka rozciągając się.
- Witaj upierdliwy dniu - powiedziałam ziewając.- Idę na kebaba , mam dosyć gotowania.

Popatrzyłaś na biurko i zauważyłaś kartkę.  Dziwne , wczoraj jej tu nie było.  Podniosłaś rzecz z biurka i zaczęłaś czytać.

Witaj Suko!
Pewnie nie wierz kim jestem hihi
To ja twój zajebisty brat Hidan!
Więc mam to wszystko w dupie i w ogóle kur*a  nikomu w akatszuki nic się nie chce wienc chce ja byś zaczela u nas gotowaci i w ogóle. Jeżeli ty nie chcesz to Pajn ma to w dupie skurwy***a i masz i tak isci.
Mam nadzieje że dupa i cycki ci urosły ! Więc masz mape jak dojsci do akatsuczki :
Idzi prosti i zauwarzysz glaza. I tyle jak nie skumasz to jesteś tak samo pierd0*nie*ta jak kiedyś.  Nie wiesz jak trudno suko kochana nie pisać durzo pżeklenistw ale Pajin by za dużo by mnie zabił.
To nara ku**o

~ Najprzystojniejszy , najlepszy , zajebisty i gorący Hidan ♥
   

Po twoim bracie mogłaś nie spodziewać się listu. Tęskniłaś za nim codziennie jak was rozdzielili , a on ci wysyła teraz list. Szczerze to myślałaś że pękniesz ze śmiechu.  Braciszek przeklinał jak z cebra na dodatek nie znając ortografi , ale zawsze tak było.  Pani go uczyła a on miał to w dupie. Postanowiłaś spotkać Hidana i dołączyć do nich jako kucharka. Strasznie się ucieszyłaś z listu zapominając o świecie.  Gdy w końcu zesłali cie na ziemię poszłaś się ubrać w luźne ubrania. Zaraz po tym spakowałaś swoje rzeczy do torby i ją zamknęłaś. Założyłaś ciężar na ramię i wyszłaś z domu.
- I teraz do brata!- krzyknęłaś wesoło ruszając i też zaczynając nowy rozdział w twoim życiu.





Więc  cześć?  :^ Tutaj ja , XennaChan ale w skrócie Xe ♥

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Więc  cześć?  :^ Tutaj ja , XennaChan ale w skrócie Xe ♥. To pierwsza moja książka jeżeli chodzi o akatsuki i o Naruto. Siostra Hidana nie jest moją postacią , autora niestety nie znam. Teraz czekać na reakcję spotkania się po latach.

Kogo Mira spotka pierwszego?  Dowiecie się już niedługo ; 3

~ XennaChan

Siostra Hidana | Mira x Akatsuki Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz