Witajcie ludziki! Po 1. Dziękuję Suzzzume za to że wzięła dodała mnie do listy lektur! Oraz innym też dziękuję. 2. Wczoraj ( 29 listopada 2018 ) były andrzejki i o dziwo , przetrwałam całe! I pomyśleć że nie zatanczylam do eneja - ,, skrzydlate ręce" bo musiałam iść :c I tańczyłam z mym mini crushem więc ♥ 3. To moje oficjalne konto > XennaChan bo to konto jest moje i Sarada667 ! Zapraszam! Tu Mira jest poważniejsza ( spoileeeeeeeerrr )
Wstałam rano i od razu zobaczyłam ( jak zwykle ) pokój w brokacie. Podniosłam się z łóżka. Tobi jeszcze spał , jest taki kawaii. Popatrzyłam dziś w kalendarz. Dziś imieniny Andrzeja , czyli andrzejki! Od razu się ucieszyłam i pobiegłam do biura Paina , zapominając o tym że mam swoją seksowną pizamke. Kilka członków patrzyło na mnie i na me śliczne ciało. Otworzyłam drzwi mym ostatnio charakterystycznym kopniakiem. Drzwi poleciały Painowi na twarz.
- O kurna - powiedziałam i zdjęłam drzwi z twarzy Lidera.- wybacz Pain! Mam dużą prośbę.
- ehh , jaką? - zapytał cały czerwony na twarzy od walniecia drzwiami.- ciągle masz ale już trudno.
- zróbmy andrzejki w Akatsuki! - podskoczyłam szczęśliwa. - proszę! Jedyny raz w roku można się bawić prawda? A nie... zapomniałam o sylwestrze i świętach , trudno zrobimy też!- strona Paina -
Słuchałem jej pomysłów. W tej pizamie jest cudowna. Nie będę na nią zły. Zrealizuje jej pomysły by się zbliżyć. Ostatnio jest strasznie pociągająca.
- Strona Miry -
- To jak? - zapytałam z moimi oczami pieska.- Proszę!
- zgoda - odpowiedział a ja go przytuliłam.
- wybacz Pain - powiedziałam odkładając się od niego.- to z radości!
- idź przygotowywać salon - powiedział i wręczył mi worek.- masz tu pieniądze.
- Hai!- i uciekłam jak poparzona , przy okazji terenując kilku członków naszej grupy.- 2 hors lajter -
Skończyłam dekorowanie salonu. Przygotowałam przekąski i filmy. Do salonu weszła Konan w czarnej sukience.
- Witaj Konan-chan!- krzyknęłam i się rzuciłam jej na szyję.
- witaj Mira - oddała ucisk. - ale się cieszysz.
- noo!
Ja ubrałam czerwoną sukienke , czarne szpilki oraz naszyjnik z chmurką akatsuki. Rozpuściłam włosy , sięgają do brzucha.
Na dół przyszła reszta organizacji ubranych w eleganckie stroje.- strona wszystkich chłopaków -
- Mira jest taka śliczna! Zdobędę ją!
- Strona Miry-
-Gramy w butelkę!- krzyknęłam i przyniosłam butle.
Zakręciłam i wypadło na Hidana.
- bro , pytanie czy wyzwanie?- zapytałam.
- pytanie , jeszcze raz tak mnie kur#a nazwiesz zginiesz su#o!
- Jak bardzo lubisz Deidare? - zapytałam z uśmiechem.
- nie lubię skur#ysy#a!-krzyknął i zakręcil butelką. Wypadło na Deidare.- o debilu mowa! Pytanie czy pytanie , kur#a?- a czasem nie " pytanie czy wyzwanie"? - zapytał Pain.
- nie kur#a.
- Co tu wybrać , to pierwsze pytanie , hm - odpowiedział Deidara.
- to pierwsze jest takie same jak to drugie ale spietda#aj!- krzyknął. - Pocałuj Mire.
- a-ale ja wziąłem pytanie!- krzyknął czerwony.
- mam to w dupie.
- no to dobra - powiedział Deidara i pocałował mnie. Pocałunek był niezdarny i nieśmiały ale trudno. - o kurde.
- Masz zajebistą siostrę! - położyłam Hidanowi dłoń na barki.
- ja mam siostre?!
******************
Ludziki! Te sytuacje się nie zdarzyły!
- XennaChan
CZYTASZ
Siostra Hidana | Mira x Akatsuki
FanfictionTo opowiadanie pisze @XennaChan ( I pomaga mi też @Sarada667 :3 ) Pewnego dnia dostałaś list o zostaniu kucharką w Akatsuki. Jako iż od najmłodszych lat dobrze gotowałaś postanowiłaś się zgodzić, jednak nie spodziewalaś się kogo tam spotkasz... Prze...