Rozdział 1. Bliźniaki

809 35 14
                                    

- Strona Hidana -

Wszedłem do pokoju by poinformować tych debili o mojej popierd0l0**j siostrze.
- Ku*wa sluchajcie mnie bo przypier**le - powiedziałem stojąc na środku. - przyjeżdża do mnie moja siora i kur*a mi ktoś ją skrzwdzi to przypier**le , wpie*rze na obiad , wymiele flaki i spuszcze w kiblu!
- Hidan , debilu - zaczął Deidara.- Jak będzie ładna i fajna to dobrze , a jak brzydka i głupia jak ty to nie przyjmujemy drugiego frajera.
- Coś powiedział skurwy**nie?!- krzyknął Hidan łapiąc za kose ale usłyszał głośne pukanie.

- Strona Miry -

Zdyszana zaczęłam nawalać w głaz.
- Kuźwa by mnie zjadły - powiedziałam.
Zobaczyłam że głaz zaczął się otwierać*. Ujrzałam rekina na dwóch nogach ubranego w czarny płaszcz z czerwonymi chmurami. Nie wiem co się dzieje , ale grzybów halucynków nie jadłam od dwóch lat.
- H-Hidan?!- krzyknął wskazując na mnie palcem. - Wiem że kochasz kobiece kształty , ale żeby zamieniać się w nią? !
Popatrzyłam na człowieka sushi zdziwiona.
- Jestem Mira , nie mój brat - odparłam.- przyszłam gotować , nie stać w przejściu.
- zapraszam !- pokazał gestem ręki bym weszła. - tak w ogóle jestem Kisame.
Podczas gdy rekin mnie prowadził to gadaliśmy z nim na różne tematy. On mnie nazywa normalnie Mira a ja na niego mowie Sushi. Nagle zauważyłam światło** i kilka osób. Schowałam się bardziej za Kisame , trochę ze strachu a trochę z nerwów.
- Przyszła! - krzyknął Sushi odchodząc by mnie odsłonić.
- Brat!- krzyknęłam i pobiegłam żucając mu się na szyję. - tęskniłam!

Wszyscy zdziwnieni na mnie popatrzyli a Hidan oddał przytulasa.
- T-to jest ta siostra , hm?!- zapytała jakaś blondynka z bardzo długimi włosami.
- Zazdrosny? - zapytał braciszek z usmieszkiem.
Czyli to jednak chłopak. Blondyn czerwony tylko odwrócił głowę zły i udawał że tego nie słyszał.
- To całe akatsuki? - zapytałam radosna.- zawsze chciałam być w tej grupie!
- Tak , tak... pamiętam jak się wku*wia*em gdy ciągle tylko gadałaś o tym jak bardzo tu chcesz być - zaśmiał sie Hidan.- a wy co się tak na nią gapicie? Wiem że z niej sexy suc*ka ale może ona nie chce i odpierdo**ć od niej wzrok!
- JESTEŚCIE BLIŹNIAKAMI!- krzykneli wszyscy.
- i twoja siostra na dodatek nie jest tak brzydka jak ty - powiedział blondyn czerwony.
- KUR*A MÓWIŁEM!- Postawił mnie na ziemię Hidan.- ODPIE**OLIĆ OD NIEJ WZROK!
Zdziwiona popatrzyłam na osoby z grupy. Fakt , patrzyli na mnie. Gdy zobaczyli jak widzę ,  że patrzą to odwrócili szybki wzrok , udając że nic się nie dzieje. Uśmiechnęłam się pod nosem. Wszyscy tu byli inni , i to najlepsze. 

- Time skip - × po przedstawieniu członków akatsuki ×

- miło was poznać - Uśmiechnęłam się a chłopaki się lekko zarumienili.- Gdzie będę mieć pokój?
- Możesz ze mną , sexy krowo - powiedział Hidan.- ale czy dalej wierzysz w Jashina?!
- Zaprowadź mnie do pokoju - rozkazałam bratu.- zaraz odpowiem na pytanie.
- okej , sucz*o*** - powiedział Hidan i zaczął iść.
Zaczęłam za nim iść,  nagle poczułam jak ktoś mnie łapie za ramię.  Stanęłam i odwróciłam głowę.  Był to Sasori.
- Uważaj na siebie - powiedział. - On to psychol i nie wiadomo co trzyma w pokoju.
Uśmiechnęłam się na te słowa i odpowiedziałam w żarcie:
- Nie musisz się tak troszczyć , baka.
Pobiegłam za Hidanem by wyrównać z nim kroku. Szliśmy około dwie minuty aż stanęliśmy przed drzwiami. Był na nich napis ,, Hidan " a pod spodem znak Jashina.
- To te drzwi!- krzyknął. - o patrz ! Tu jest moje imię ! Jakie Ku*wa śmieszne, prawda?
- Serio jesteś głupi - odpowiedziałam zażenowana tą głupią sytuacją.
Gdy weszłam do pokoju zamutowało mnie. Wszędzie znaki Jashina i kartki z napisem ,, Jashin-sama ". Na podłodze  leżały ciuchy i magazyny dla dorosłych****. Widziałam w rogu szczotkę , a na niej kurz. Okna były przykryte , przez to w pokoju było ciemno.
- mam tu mieszkać?!- krzyknęłam przestraszona sytuacją pokoju.- czyli dobrze że Sasori mnie ostrzegł.
- Kur*a zrozum mnie!- krzyknął. - Kakazu ograniczył nam Ku*wa dużo pieniędzy!*****  Co za skur*iel!
- Jednak poszukam innego pokoju.

( taki mem na koniec hihi )

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

( taki mem na koniec hihi )

Więc hej? Co tam? Whatever? Podoba się pierwszy rozdział czy nie? Nie? Nie?! Nie T^T. Do zobaczenia!

~ XennaChan

Ps. Zapraszam na profile:

Akuma-no-Kitsune  (moja bratowa XD)
Sarada667 ( moja ibff )

Z kim Mira ma mieć pokój? !

Tobi

Pain

Deidara

Sasori ( pls nie bo bratowa zabije )

Hidan

Kisame

Konan

Zupełnie ktoś inny!/Sama... </3

Czekam na szybką odpowiedź! 

Najwięcej głosów = wybranie
Remis = gra w papier , kamień , nożyce z bratem i ja jestem ( ta osoba)
A brat ( ta osoba v2)

Nic = sama wybieram :'<

* - Tak , głaz może się otworzyć.  Nie umiałam sformułować zdania.

** - chodzi o to że w korytarzu zobaczyła małe światło i szli szli z sushi i no wiecie.

*** - nie ma to jak nazywać siostrę suczką :')

**** - hehe , jak ten z Dragon Balla Genialny żółw/Roshi. A i wgl magazyny dla dorosłych , Hidan to dziecko!!!!

***** - Kakazu ograniczył pieniądze i nie można kupić odkurzacza :c

Siostra Hidana | Mira x Akatsuki Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz