T A E H Y U N G
A kávézó előtt álltunk. Namjoon a sarkán állt, s előre hátra dőlöngélt. Én pedig remegő kézzel nyomtam le a kilincset, s löktem be az ajtót. Megszólalt a csengő, mire a pultnál álló fiú ránk nézett. Ajkaim legörbültek, mikor tudatosult bennem, hogy nem a mosolygos kávésfiú fogadott.
- Jó napot, mit adhatok? - kérdezte kedvesen a ránézésre is alacsony srác.
- Egy karamell macchiátó és egy tejes kávé lesz. - erőltettem mosolyt ajkaimra. Megnéztem a névtábláját. Jimin. Azt hiszem övé a kávézó.
- Egy pillanat, szólok Kooknak, hogy kezdje el csinálni. - vette át a felé nyújtott pénzt, majd elsietett hátra. Nammal leültünk az egyik asztalhoz.
- Na, ő az? - kérdezte izgatottan.
- Nem. - ingattam fejem szomorúan. Namjoon sóhajtott, majd hátradőlt a széken és hasa előtt összefonta kezeit.
- Nagyon kíváncsi vagyok már rá. - vigyorgott rám eléggé betegen, mire nekem teljesen elvörösödött a fejem. Hosszú, krémszínű pulcsim ujját kezdtem el gyűrögetni, miközben az asztal lapját vizslattam.
- Itt a karamell macchiátó és a tejes kávé. - szólalt meg hirtelen mellettem. Felkaptam rá a tekintetem, s egyből elmosolyodtam.
- Köszi Jungkook. - hajoltam meg enyhén, mikor letette elém a poharat. Namjoon szúrós szemekkel kezdte el az én kedvenc kávésfiúmat bámulni.
- Majd még beszélünk hyung. - intett felém, azzal visszaindult a hátsó részébe a kávézónak. Félve bátyám felé pillantottam, aki csak Jungkook után bámult.
- Na, mit gondolsz róla? - kérdeztem halkan, nehogy rajta kívül bárki más is meghallja.
- Hát, a volt barátod után ez a srác egy igazi főnyeremény. - nevette el magát. Pirulva elmosolyodtam, mire Namjoon hyung a fejét ingatva ivott bele kávéjába.
- Szerintem is. - mondtam halkan, majd neki láttam a karamell macchiátómnak. Időközben Jungkook a pultnál támasztotta a fejét. Próbáltam nem végig őt bámulni. Mikor egy lopott pillantás erejéig ránéztem, pont elkaptam a tekintetét. Jungkook engem nézett. A szívem a torkomban dobogott, ahogy előhalásztam a telefonom.
kimth_
engem nézel?Félve hátrapillantottam Jungkookra, aki pont akkor nézte meg a mobilját. Elmosolyodott, majd írni kezdett valamit. Nem tudtam, hogy éppen nekem írt-e valamit, vagy valaki másnak válaszolt, szóval nagyon izgatott lettem. Mikor megrezzent a telefonom megkönnyebbültem.
jjk97
te meg engem
mellesleg.. nem az én dolgom tudom, de ki az a srác akivel vagy?kimth_
ő csak a bátyám
miért kérdezed?jjk97
csak érdekelt:)
hétvégén mit csinálsz?
csak azért kérdezem, mert akkor elmehetnénk valahova, mert nem fogok dolgozni.. de ha nem szeretnél velem lógni, akkor nem muszáj
tudod mit, inkább felejtsd el, hülyeség:)kimth_
VAN KEDVEM
és nem hülyeség..
de csak akkor..
ha ez egy randi leszLezártam a telefont, majd megfogtam a bátyám karját, és elkezdtem húzni ki a kávézóból. Az ajtóban még hátrafordultam, s ránéztem a barista fiúra.
- Benne vagyok hyung! - kiáltotta széles vigyorral az arcán, mire az egész fejem pírba borult. - Szombaton a kávézó előtt tízkor várlak!
YOU ARE READING
He's so Beautiful ; ✓
Fanfiction[ taekook. ] Mert arra már nincs megfelelő kifejezés, hogy egy szerelmes szív számára mennyire is gyönyörű a választottja. ⌜ 2018/10/22 :: :: 2018/10/28 ⌟ ꗃ ،، -sungoesdown 𑁤