V.

1.3K 181 11
                                    

J U N G K O O K

Izgatottan vártam a szombati napot. Délelőtt áthívtam magamhoz Jimint, hogy segítsen eldönteni hogy jelenjek meg a Taehyunggal való randimon.

- Jimin, én megőrülök! - túrtam sötét tincseim közé.

- Mondtad már. - sóhajtott fel legjobb barátom, miközben az ágyamon terpeszkedett. - Jajj, istenem! Ma Taehyunggal fogok randizni! El se hiszem hyung! El. Se. Hiszem. Csípj meg, biztos csak álmodom!

- Utálom, mikor kifigurázod az érzéseim. - kezdtem el duzzogni, mire Jimin elnevette magát.

- Csak tudatosítom veled, hogy borzalmas vagy. - kacsintott rám, mire nekem kedvem támadt volna egy párnát nyomni az arcának.

- Bezzeg én full kussban hallgattam végig az összes "Én és Yoongi hyung"-os sztoridat. - röhögtem el magam végül, mire Jimin feje teljesen piros lett. - Én és Yoongi hyung elmentünk a parkba. Én és Yoongi hyung moziban voltunk. Én és Yoongi hyung a karácsonyi vásáron csókolóztunk először.. Én és Yoongi hyung–

- Felfogtam, befejezheted! - vágta hozzám az egyik párnát, amit én röhögve kaptam el és dobtam vissza.

- Na, akkor segítessz hyung? - néztem rá bociszemekkel. - Értem én, hogy neked tök jó a szerelmi életed, de nekem még csak most alakul ki..

- Jaj, istenem oda ne rohanjak. - forgatta meg szemeit, majd kimászott az ágyamból. - Na gyere, nézzük meg mit kéne felvenned, hogy elcsábítsd Taehyungot.

A kávézó előtt várakoztam. Egy tizenöt perccel hamarabb érkeztem, mint megbeszéltük, de semmiképp sem szerettem volna elkésni.
Mikor tíz órát mutatott a telefonom, megpillantottam egy futva közeledő srácot.

Szőkés haja fellibbent a menetszél miatt, arca teljesen kipirult. Mikor mellém ért lelassított és lihegve a térdére támaszkodott.

- Sz-Szia Jungkook.. - zihálta, miközben kiegyenesedett. Oldalra biccentette fejét, s vörös fejjel tekintett rám. Elmosolyodott, majd kitárta karjait. Lassan kapcsoltam, de mikor leesett mit is akart, egyből karjaimba zártam.

Fejem a nyaka és a válla közti részbe fúrtam, s mélyet szippantottam kellemes illatából. Szeretet illata van. Ez beteges, de komolyan.. Olyan illata van, mint a szeretetnek. Teljesen megfoghatatlan ez az aroma. Leírhatatlan milyen érzést kelt bennem.

- Szia hyung. - vigyorodtam el, mikor eltávolodtam tőle. Szemeimmel egyből arcát, majd egész testét kezdtem el vizslatni.

- Jungkook.. Ne bámulj ilyen feltűnően.. - motyogta zavartan.

- Öhm.. Bocsi. - vakartam meg tarkóm. Taehyung megrázta a fejét. - Mehetünk?

- P-Persze.. De, hova is? - kérdezte szórakozottan.

- Egy mozira gondoltam. - vontam meg vállaim, majd elindultam. Taehyung elnevette magát, majd utánam iramodott és felugrott a hátamra.

- Ennél klisésebb randi ötletet már ki se találhattál volna. - suttogta a fülembe kuncogva. Dobtam egyet rajta, majd combjánál fogva tartottam meg.

He's so Beautiful ; ✓Where stories live. Discover now