2. - čarovná silueta

12 4 1
                                    

6:00 am

Každý víkend ráno o šiestej hodine ráno vstanem, oblečiem sa, urobím si cop a idem si zabehať. Behať nechodim len do lesa ale niekedy idem aj popri ceste kde autá skoro vôbec nechodia. Rada však aj behávam po cestičke, ktorá je pri potôčiku.
Dnes som si vybrala cestu. Behala som až kým som nezakopla o kameň. Spadla som na koleno a celé som si ho poškriabala až do krvi. Rýchlo som sa teda vrátila domov a ošetrila si ho. Kôli mojej malej nehode som bola vonku o nejaký čas menej, ale moc mi to nevadilo.
Vyzliekla som sa a vošla som pod prúd horúcej vody. Cez leto preferujem studenú, ale keďže už sa blíži zima tak mám rada horúcu.

7:00 am

Robím si raňajky. Každý deň sa snažím si urobiť niečo iné a preto som si dnes spravila chlieb s avokádom a korením.
Pri raňajkách sa väčšinou čítam knihy alebo pozerám moje obľúbené anime. Momentálne sú jesenné prázdniny, tak sa nemusím veľa učiť, i keď by mi vôbec nevadilo sa niečo nové naučiť.

Celý deň nemám čo robiť a tak som sa rozhodla, že pôjdem do môjho obľúbeného lesa.
Ako som rozmýšľala dostala som dokonalý nápad. Chcem si spraviť také svoje vlastné čarovné miestečko. Niečo ako svoj vlastný príbytok kde budem bývať len ja a moje sny.

Keď som konečne dosnívala, uvedomila som si že vôbec neviem ako by som ho spravila. Predsa nemôžem tam prísť s drevom a vŕtačkou a postaviť tam dom no nie? Veď aj tak sama by som to nedokázala.

Ešte pred tým ako budem niečo vymýšľať musím sa tam ísť pozrieť, aby som vedela čo tam chcem.
A tak som sa obliekla do môjho bordového, teplého kabáta a vybrala sa do lesa.

5:00 pm

Hľadám tu už nejaké miesto minimálne 2 hodiny no stále neviem nič nájsť. Pomaly sa zotmieva, ale nechcem odísť kým niečo nenájdem, aby som mohla večer už začať snívať.

6:00 pm

Prešla ďalšia hodina no stále nič ...
Zrazu v diaľke vidím nejaké svetlo. Idem bližšie a zrazu vidím siluetu, za ktorou svieti to čarovné svetlo.

~

<3 pokračovanie v ďalšej časti.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Feb 14, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

The perfect forestTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang