TELEFONDAN YAZİYORUM BU YUZDEN BAZİ HARFLERE BASMAYA USENDİGİMDEN SİZ NORMALMİS GİBİ OKUYUN CANLARİM OPULDUNUZ :**
Okula girdigimde gozlerin ustumde oldugunun farkindaydim. Ne vardi ki bu kadar bakicak. Mudur odasini ararken baya sert bi seye carptim. Beynim uyustu o derece sert. Kafami kaldirdigimamla sok olmam bir oldu. Bu tasindigimizda beni takip eden cocuk. Hicte ozur dilemiyo buda bi egoman. "Ozur dilemiycek misin?" dediginden cocugun yuzune 'lan manyak sen benle dalga mi geciyon yuzunun ortasina indiririm sumsugu hee'(diyemedim) demek istesemde sadece istedim. Uzatmamak icin sadece "git isine" diyebildim cocuk suratima mal mal bakarken ben cool sandigim bi donusle yurumeye basladim. Mudurden sinifimi ogrendim 11-B deymisim. Sinifa girdigimde gozume ilk carpan sari surtugun biri oldu. Hic aldirmadan yanindan gecerken "Ooo okulumuza geni birimi gelmis ayagini denk al kizim burasi bizim yer" bu surtuk hem bana kizim dedi hemde ayagini denk al dedi dimi vayy o**pu arkami donup kiza yapmacik bir gulusle "evet okula yeni geldim ayrica senin kizinda degilim allaha sukur namuslu bi annem var ve sen sari yelloz esas ayagini denk almasi gereken sensin." dedigimde kizin benden boyle bisey beklemedigini biliyodum. Cunku bu tipler benim gibileri hep ezik gorur. Arkalara dogru ilerlerken biri "buraya oturabilirsin" dedi arkama baktigimda bi kizin bana sevimli bi bakis attigini gordum. Yanina oturdum. "selam. ben mira." "bende nilsu" diyip icten bi gulumseme yerlestirdim. Sinifin kpisi acildiginda bi sessizlik oldu. Hep ayni sey olur zaten. Nobetci iceri girdi comez oldugu hareketlerinden belliydi. "Ogretmen gelemiycek raporluymus." dediginde butun sinif anirarak yanlis okumadiniz anirarak bagirmaya basladi. Sonra herkez kendi aralarinda gurup olusturdu sohbet muhabbet derken zil caldi. Kantine dogru inerken biri kolumu sikica kavradiginda merdivenlerdeydim. Dusucegimi anlayinca beni tutan kola sikica sarildim. Kafami kaldirdigimda iki yesil gozle karsilastim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yeni okul yeni sefgili
Teen Fictionsefgiliyi bilerek yazdım ^_^ bu hikaye bi kızın başka bi ortama taşınmasının çıkardığı olayları anlatıyor okuyun ve bol bol yorum atın :*