yeni gıslarr

243 13 1
                                    

şu yeni kızlarla tanışmak için sınıfa girdiğim gibi mira beni kolumdan çektiği gibi sıraya otutturdu. "Nilsuu kızımm ne yaptınn sen az öncee!" "Ne yapmışım?" "kızım bizim seline kafa tuttun lan." "Selin diil o sarı yelloz bundan sonra" "vay bee kamkime bak sen. Popi kızları bile rezil ediyon mk" "ahah knk yaa" "valla olm kahveyi fenaa döktün hee" dediğinde hep beraber kahkaha attık. "Ee mira kimmiş bu kızlar bakalm" demeye kalmadan arka sıradan bi kız "heyy gelsenize olm buraya" "tamam geliyoz irem yaa" mira beni tuttuğu gibi arka sıralara götürdü. "Nilsu bu irem buda beren " "meraba tanıştığıma memnun oldum." diyip elimi uzattığımda irem beni kendine çekip sarıldı. "Bizde çok memnun olduk nilsucum." "evet nilsu ımm sen sankii ffazlaa sexy bi kızsın..." diyip göz kırptı beren. Hep beraber bi kahkaha patlattıktan sonra sınıfın kapısı açıldı. İçeriye savaşla birlikte iki çocuk daha girdi. Off bunlarda en az savaş kadar taşlar aq.

*ağzının suyunu sil mal.

üff snne be slk.s.s

iç sesim kendini astı bi sn..

Neyse bunları atlatıcam arkdşlr xd

Çocuklar bize bakıp sırıtırken savaş bana doğru gelmeye başladı. "Yeni kız bizim selini rezil etmiş he?" "evet bi sorun mu var?" "yok canım sadece tebrik etmeye geldik." "ne için?" "başına bela aldın güzelim selin seni fena benzetir." "hah o ve beni benzetmek inş cnm yhaa.s.s hem son kez uyarıyorum bida bana güzelim dersen bu yumruğu gözüne yersin anladın mı?" diyip yumruğumu sıkınca kolumda var olan kaslarım kasıldı hani söylemiştim ya tekvando biliyorum diye ondan kalma kaslardı. Bütün herkez şaşkın şaşkın bi bana bi kol kasıma bakıyolardı. Bende gayet cool olduğumu düşünerek "Hayırdır tren mi geçiyo??" "yenii kızaa bak senn" diyip piç smile attı ibnee. Bende hiç istifimi bozmadan "Hadi uzayın artık." dediğimde arkalarını dönüp yanımızdan uzaklaştılar. "Kızım sen savaşa bile kafa tutuyon aq" dedi irem bende iremee dönerek salla der gibi bakış attım. Ve beraber kantine inicekken iğrenç ses kulaklarımızı doldurdu...

TABİKİDEEEE......ZZZİİİİİLLLLLL...

Bizde bıkkın bir şekilde sıralarımıza oturduk. Biz en arkaya iremlerde hemen önümüze oturdular. Ders edebiyattı bi hocamız var aman tanrım didim.s.s adam yürüyen mumya bildiğin zar zor nefes alıyoo ama hala size herşeyi öğreticem diyodu. Boş mezar bulsa atlıcak. Neyse biz ders boyunca gırgır şamata dersi bitirdik. Tenefüste beraber kantine indik. Bi masada oturmuş kahkaha atıyoduk. Sonra masaya kerem gelince önce hepimiz mal mal birbirimize baktık. "Kızlar oturabiliriz dimi" dedi kerem bende hemen lafa atılarak "Tabi kerem oturun." dedim sonra hep beraber yine kahkaha atmaya başlamıştık ki kereme baktığımda onuda bana bakarken buldum. Bir süre birbirimize baktık sonra birinin kolumu dürtmesiyle yan tarafa döndüm. Şu üstüne nescafe döktüğüm çocuktu. "Meraba" "Meraba" "hani bana kahve sözün vardı ya istersen müsaitsen bahçede gezinirken içebiliriz" "ha evet olabilir" diyip güldüm. Sonra miraya dönerek "kankii ben az bahçeye çıkıyom gelcem." "tamam knk biz sınıfa çıkarız birazdan" dedi bende masadaki herkeze görüşürüz dedikten sonra kahvelerimizi alıp bahçede dolanmaya başladık. "Bana adını söylemedin?" diyip sessizliği bozan o oldu. "ha?" diye bi ses çıktı ağzımdan. "adını diyorum söylemedin!" "hee nilsuu." diyip güldüm. "bende baran" dedikten sonra elini uzattı. "çok memnun oldum nilsu." "bende" diyip uzattığı eli sıktım. Zil de nihayet çalmıştı. "neyse sonra görüşürüz." diyip yanımdan uzaklaştı çocuk. Bende sadece tebessüm ettim. Tam binaya girecekken bi el kolumu tuttuğu gibi beni sürükleyerek bi odaya soktu ağzımı kapattı. "Nilsu şimdi ağzını açıcam ama bağırma." bu ses tanıdıktı. "Kerem" "evet benim" diyip piç smile attı. "napıyon olm sen yaa kolumu morartıcan aq" şaşkınca suratıma baktı sonra toparlayarak aniden yüzü gerildi. 'noldu' anlamına bakış attığımda "Naptınız bahçede ne konuştunuz?" "ha?" şu ha lafınada baya alıştım mk. "Baranla diyorum nilsuu ne.konuştunuz.?" sonunu bastırarak söylemişti. "hayırdır kerem noluyoo??" "soruma ceval ver!" "pardon sen kimsin benim neyimsin de bana sürekli böyle şeyler soruyosun söylesene ben senin neyinim?" "s..s.sen..b.benim.." derken kapı aniden açıldı. Ohaa işte şimdi sıçtık...

KEZOLARIM KAMİLLERİM İLERDE NELER OLMASINI İSTİYOSANIZ ANA YORUM YA DA MESAJ OLARAK AKTARABİLİRSİNİZ. AYRICA VOTE VERİRSENİZ GERÇEKTEN ÇOK MUTLU OLUCAM^^

DAHA KİTABI YAZALI 2-3 HAFTA OLUCAK AMA ŞİMDİDEN 94 KİŞİ OKUMUŞ İNSAN GERÇEKTEN MUTLU OLUYO YANİİ^^

SİZİ ÇOK SEVİYORUM ÖPÜLDÜNÜZ BALLAR :* :* <3 <3 <3

yeni okul yeni sefgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin