İkimizde kapıya döndüğümüzde müdür bize biz müdüre bir süre baka kaldık. Kerem malı bizi kitapların olduğu depoya getirmiş hocada kitap almaya gelince basıldık.
"Nilsu Bayer açıklayabilir misiniz?" "H..hocam..aslında..şeyy.." "demek açıklayamıyorsunuz! ikinizde cezalısınız okuldan sonra 1 saat kalıcaksınız." kerem birde atıldı. "Hocam biz bişey yapmıyoduk ki?" "2 saat oldu." bende hemen onaylar gibi "ama hocam gerçekten bişey..." "bayan bayer 3 saat mi kalmak istersiniz?" "hayır hocam." "aferin şimdi sınıflarınıza ders başladı bile çıkışta yanıma geliyosunuz." "peki" diyerek yanından ayrıldık. Tam sınıfa giricekken keremin koluna yumruk attım. "ohaa nilsu kolum çöktü bu ne içindi?" "Almamızı sağladığın ceza içindi" dedim ve sınıfa girdim. Allahtan ders boşmuş da kafa dinlicez. Selinin yanına oturduğum gibi soru yağmuruna tutuldum. "keremle naptınız? hoca niye size ceza verdi? kerem senimi seviyo? çıkıyomusunuz?" bütün bu soruları tek tek cevapladıktan sonra kafamı sıraya gömdüm. Bu son dersti hiç bitmesin istiyordum ama zilin sesiyle bu hayalim uçmuştu. "Hadi nilsu gelmiyo musun?" "off kerem off geliyorum." müdürün odasına girerken kapıya abandım ama hiç seste yoktu içerde kimsede olmayınca masasının üzerinde bi not gördüm. 'NİLSU VE KEREM CEZANIZ İPTAL ÇOCUKLAR -MÜDÜRÜNÜZ' "Kerem oleyyy kalmıycaz cezayaaaa" diyip boynuna atladm. ohaa mk napıyorum ben böyle. "Evet nilsu evet cezaya kalmıyoz ama ben nefessiz kalıyorum" dediğinde onu serbest bıraktım çok utanmıştım. "Ş.şeyy..B..ben..sevindiğim..içinn..özür dilerim." keremin yüzüne bakmamaya çalışıyordum. Elini çeneme koyup yüzümü kaldırdı. "Önemli değil nilsu niye bu kadar kızardın diyince tekrar kafamı eyip 'hadi gidelim' dedim. oda onaylar gibi başını salladı. "Ahh yaa servis gitmiş mk.!" "bırakabilirim?" "zahmet olmasın?" diyip güldüm "Bin şu arabaya nilsuuuu" "tamam kereeeem" diyip arabaya bindik. Sonra radyoyu açtı. İrem Derici nin bensiz yapamazsın şarkısı vardı ki en sevdiğim şarkıdır mırıldanmaya başladığımda "Nilsu bu şarkıyı kim söylüyo?" "İrem derici noldu ki?" "bırakta o söylesin güzelim" "öküz nolucakk odun, salak, mal, gerizekalı..." "daha sayıcak mısın bu kadar mı?" "bitti." "tamam" diyip gülünce ben daha çok sinirlendim. Eve geldiğimizde teşekkür edip tam eve giricekken "Bişey unutmadın mı nilsu?" "hayır kerem ne unutmuşum?" "öpücük teşekkür amaçlı" dediğinde orta parmağımla ona gülsedim oda kahkaha attı. "görüşürüz kerem." "görüşürüz piremses." gülümseyip eve girdim. Gördüklerim karşısında şok oldum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yeni okul yeni sefgili
Fiksi Remajasefgiliyi bilerek yazdım ^_^ bu hikaye bi kızın başka bi ortama taşınmasının çıkardığı olayları anlatıyor okuyun ve bol bol yorum atın :*