vote verirseniz çk mtlu olrm.s.s
Kafamı kaldırmadan da bu kişinin kerem olduğunu anlamıştım. Tutmasaydı gerçekten yuvarlanabilirdim. Ben minnettar bakışlar atarken o bana sert bakıyordu. "Bişey mi oldu?" "O çocukla aranda ne var Nilsu?" "Hangi çocuk?" "Savaş'tan bahsediyorum." şu savaş dediği beni takip eden çocuktu sanırım. "Adını bile senden yeni öğreniyorum Kerem sabah ona çarptım o kadar hem sanane sen niye karışıyosun ki, yoksa sen beni... Kıskanıyo musun Kerem?" "Hayır ne alaka canım sadece o çocuk kötüdür seni kullanır ben uyarmak istedim sadece." "Peki bakalım" diyip kantine gidicekken Mira beni durdurdu. "Seni diğer kızlarla tanıştırıcam." ama ben açtıııım. "Tamam tanışalım ama ben önce bi yemek yiyim he?" "Tamam hadi bekliyorum ben seni sınıfta." "Tamam hemen geliyorum." diyip kantine indim. Nescafe ve form aldıktan sonra merdivenlerden çıkarken elimdeki kahveyi birinin üstüne döktüm. Allahım sana geliyorum "Özür dilerim çok pardon ben hemen temizliyim" derken çocuk elimi tutarak "Gerek yok hem benim suçum önüme bakmıyodum, burda bekle ben hemen gelicem." "tamam" çocuk kantine girip çıktığında elinde kahve vardı. "Al bakalım bjnu bi özür olarak kabul et." "teşekkürler ama benim hatamdı." "Madem senin hatandı o zaman sende benden özür dile...bi kahveyle?" "Tamam sana kahve ısmarlarım ama şuan bi işim var bi dahakine kahve için saol tekrar. Görüşürüz." "Tamam cadı görüşürüz." Yavaş yavaş dikkatli dikkatli sınıfa çıkmaya çalışırken önümde biri durdu. Kızz bu sınıftaki sarı yelloz. "Çekilsene önümden." dediğimde bana alaycı bi bakışla "çekilmezsem?" "kahveyi kafana dökerim." "yapamazsın(!)." "yaparım." "seni döverim" dediğinde gayet sakin bi şekilde kahveyi kafasından boşalttım. Sıcak kahvenin etkisiyle ciyak ciyak barınsa da ben hiç tepki vermiyordum. Herkez etrafımıza toplanmıştı. "Seni öldürücem bana kahve dökmek neymiş görüceksin." dedjğinde ona umursamaz bi bakış atıp "Tam burda bekliyo olucam sarı yelloz." dediğimde alkış sesleri duydum. Arkamı döndüğümde bütün okul bizi izliyodu. Sarışın kızmış olucak ki hızlı hızlı yürüyerek tuvete girdi. Ben de sınıfa yöneldim. Kimmiş şu kızlar bi tanışalım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yeni okul yeni sefgili
Teen Fictionsefgiliyi bilerek yazdım ^_^ bu hikaye bi kızın başka bi ortama taşınmasının çıkardığı olayları anlatıyor okuyun ve bol bol yorum atın :*