1. Bölüm

337 11 0
                                    

ATEŞ

"Uyan artık yakışıklııı" diye yanımda uzanan ancak tanımadığım kıza sırtımı döndüm.

Yine çok içmiş olmalıydım ancak bu benim için sıradan bi şeydi. Kız bana gülümserken ona aldırış etmeden önüme döndüm ve banyoya girdim.

Banyo ayılmak için idealdi. Ayrıca güne iyi başlamıştım ancak bu mutluluğun uzun sürmeyeceğini biliyordum.

Bu gün son sınıfın ilk günüydü. İstesem okula gitmek yerine barlarda gezebilirdim ancak hayatımın en önemli insanı annemin üzülmesini istemezdim.

Bu arada adım Ateş. Ateş Akdoğan. Akdoğan holdingin varisiyim.

Duştan çıktığım gibi formamı giyindim, ayağıma fred perry ayakkabılarımı geçirdim ve kapıyı açmak için hamle yaparken durdum. Ahh bu kızın derdi neydi ikide bir bağırıp başımı ağrıtıyodu.

Kızı aldırmadan evimden çıktım ve lamborghinime atlayıp okulun yolunu tuttum. Özel Akdoğan kolejinde yani kendi okuluda okuyordum.

Okula geldiğimde hep benim için ayrılan alana arabamı parketmek için döndüm ki gözlerime inanamadım. Başka bir araba ve benim park yerim. Ahahah kim buna cesaret edebilirki?!

Düşüncelerimden ayrılıp önüme gelen düz kumral saçlarımı savurup yerime parketmiş porshun yanına yürüdüm. O çocuğu döve bilirdim, zaten okul fikri sinirlerimi bozuyordu.

Arabaya doğru giderken sürücü koltuğunun tarafındaki kapı açıldı ve ilk önce çizmeler göründü. Kadın çizmeleri !. Hadi ama...

Sonra arabadan daha önce okulda hiç görmediğim uzun boylu, baya düzgün ve müthiş fiziğe sahip bi kız indi. Büyük ihtimalle okulda yeniydi. Kız yüzünü benim olduğum tarafa dönünce kızın çok güzel sanki özenle çizilmiş kaşları, minik burnu, denizi kıskandırcak mavilikteki gözleri ve dolgun dudakları ile karşılaştım.

Kız otoparktan okul binasına doğru giderken önüne geçip yolunu kestim.

"Kaçıncı sınıfsın?"

Kız soruma karşılık bana boş ve sıkılmış bakışlarla bakınca açıkçası biraz şaşırmıştım. Tamam baya şaşırmıştım çünkü kızlar normalde bana dayanamazdı. Konu değiştirmek amaçlı çekici göründüğümü bildiğim ve kızların bu bakış karşısında eridiği bir bakış atıp

"Ben Ateş ve sende..."

diyip kızın cevaplaması için sustum. Kız bana bir süre ne anlama geldiğini anlayamadığım boş ama sanki içinde acı parıltıları barındıran bir bakış atıp sert bir şekilde

"Çekil önümden" dedi.

Şakamı bu. Bi adım geri çekilip kızın geçmesi için yol verirken yaşadığım şokla kızın arkasından bakıyodum. Gözüm dalmıştı taki Mert'in bağırışını duyana kadar.

Arabasını yeni parketmiş yanıma doğru koşarken

"Ne oldu abi?" Diye seslendi.

ALEYNA

Yeni bir okul. İşte yeniden başlıyorum. Artık hazırım.

Kaç saattir çalıştığımı bilmediğim boks çuvalından uzaklaştm. Sıcak bir duş alıp yeni başladığım okulun formalarını giymeye başladım. Beyaz gömlek ve sarılı yeşilli kısa bir etek.

Düzgün fiziğim sayesinde bu kıyafetleri bile düzgün taşıyacağımı biliyordum. Kıyafetlerimi giydikten sonra hafif bir makyaj amaçlı eyeliner çektim, rimel sürdüm ve koyu pembe parlatıcım ile makyajımı tamamladım.

Ardından buzdolabından masa kurmadan birkaç şey atıştırdım ve masum, insanların aksine kiç kimseye bir zararı dokunmayan kedimi sevdim.

Minik tatlı villamdan çıkmadan çizmelerimi giyip porshe uma atladım.

Okula vardığımda otoparkta yer aradım. Köşede bulduğum yere park ettim. Arabadan indim ve okul binasına doğru yol aldım.

Taki yoluma kumral düz saçlı, mavi gözlü, diğer kızların ağzının suyunu akıtabilecek bir fiziğe sahip biri yolumu kesene kadar.

Ahh insanlarla uraşmaktan bıkmıştım ama daha yeni başlıyordum. Bu yüzden sakin ve sabırlı olmalıydım.

Çocuk "Kaçıncı sınıfsın?"dediğinde çocuğa sıkılmış bir bakış yolladım.

Çocuk yine konuşmaya başladı "Ben Ateş ve sende..." dediğinde cevap beklediğini anlamıştım ama aklıma eski günler geldi

****

Mira'yla alışverişten sonra bir pizzacıya oturmuştuk.

En yakınımla zaman geçirmeye bayılırım. Mira benim için bir arkadaştan öte bazen ilgi görmediğim annem bazen hiç olmadığı için yanlızlık duyduğum ablam, bazen de aptallıklarına kızzamsa güldüğüm, sevgiye boğduğum minik kardeşimdi.

Uzaktan masamıza doğru gelen, kahve rengi saçlı, kahverengi gözlü, son birkaç gündür karşımıza çıkan çocuk yüzünden düşüncelerime ara verdim.

Bu Çocuk Mira'nın ilgisini çekmişti zaten bir kaç gündür onun hakkında konuşuyoduk ama hoşlanmadığını söylüyordu.

Evet mira insanları tanımadan gerçekten onlardan koşlanıp onlara bağlanabilcek bir insan. Çocuk yanımıza yaklaşıp benim karşımda durdu ve konuşmaya başladı

"Ben Ozan ve sende..." dedi.

Bende "Aleyna. Aleyna Taşman"

****

Eskileri hatırlamak artık beni üzmüyordu. Tam tersine beni güçlendirmişti. Artık güçlü olmak için yaşıyordum.

Çocuk hala cevap bekliyordu. Ona döndüm ve sert olduğundan emin olduğum bir sesle

" Çekil önümden." Dedim.

Çocuk bi adım geri gidince önünden geçerek okul binasına yol aldım. 12.sınıflar en üst katta olduğu için en üst kata doğru yol aldım.

AklımdasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin