Dacă cinva m-ar întreba vreodată dacă cred în dragostea adevărată, aș zice da. Da, eu iubesc. La fel cum mulți alții au iubit, iubesc și vor iubi.
Te iubesc. Iubesc din tot sufletul, din toată firea și țin la tine mai mult decât țin apropelui meu. Ești miracolul vieții mele, lumina ochilor mei, căldura inimii mele, tremurul sufletului meu. Tu ești tot ce-mi este mai scump. Iubirea ta îmi hrănește sufletul, mintea și trupul.
Dacă ai fi apă, aș explora adâncurile tale. Dacă ai fi pământ, aș face o grădină plină cu flori peste tărâmurile tale. Dacă ai fi flacără de foc, aș aprinde candelă de la icoană și m-aș ruga la ea în zori. Dacă ai fi aer, mi-ai fi alături oriunde n-aș fi.
Nu mă părăsi. Spune-mi că mă iubești, că mă dorești. Spune-mi că nu se va termina amorul, că flacăra dragostei nu se va stinge niciodată. Vreau să ard, să mă topesc de tine. De căldura ta. Sărută-mă fin. Atinge-mă ușor. Arată-mi cât de mult mă iubești. Ține-mă de mână, am nevoie de protecția ta.
Vreau să privim în doi apusul soarelui, cum se înserează. Răcoarea nopții se lasă pe pământ. Sunt însetată de căldura trupului tău. Îmbrățișare.
Aș da orice să fim mai aproape. Vino. Nu te teme. Sunt aici, ascultă-mă, închide ochii. Ascultă-ți vocea inimii. Ce-ți șoptește? Ce te îndeamnă? Ce se ascunde în adâncul sufletului tău? Spune-mi ce simți cu adevărat. Ești liber, ușa mea este deschisă. Și. Să nu pui niciodată la îndoială dragostea mea.
Cad și mă ridic iar. Plâng și apoi râd. Mă ignori și apoi iar mă placi. Cine ești? Ce m-a atras de tine? Mă doare, dar eu nu mă las, nu mă las de tine. Simt că însemni mult mai mult decât oricine altcineva.
M-ai infectat cu amorul tău amețitor - un drog. Am nevoie de tine tot mai mult și mai mult. Mai stai puțin. Nu pleca. Mai vreau o doză de tine... Vreau să mă faci fericită, în modul în care numai tu o poți face. Ești fericirea mea neprețuită. Ginașă. Tandră. Lină.
Îmi schițez chipul tău în minte. Suntem din nou alături. Dar nu mai ești tu. E altcineva. Eu sunt aici, tu ești departe. În fiece noapte vedem aceeași lună, același cer înstelat, și totuși, ești altundeva. Mă pierd în gânduri, în speranțe, vise - infinit.
Eu te voi păstra mereu în inima mea, căci nimeni nu poate înlocui acele clipe pe care le-am împărtășit în doi. Doar tu și eu. Două suflete pereche. De nedespărțit, iubire.
Te iubesc. Te voi iubi mereu. Iubirea cea dintâi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 02, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

STORYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum