Der var gået et par dage siden jeg var kommet til verden.
Det hele var stadig meget nyt for mig, jeg lå i en seng ved siden af min mor, jeg lå og bevægede mine arme og ben i et forsøg på at lære min krop at kende.
En mand kom ind i rummet til os, han snakkede med min mor om nogle ting som jeg ikke forstod.
Min far kiggede på mig, jeg forsøgte at løfte mine arme men den blev bare til en tilfældig bevægelse i hele kroppen. Min far smile og lyftede mig op til sig.Min mor kom hen til min far og jeg, "lægen siger at vi begge er sunde og raske, og vi må godt tage hjem"
Min far smile til min mor.
Jeg var bare glad, jeg forsøgte at række ud efter min mor, men jeg kom til at slå en prut i stedet.Min mor og far begyndte at pakke de ting der lå rundt omkring.
Og før jeg vidste af det så blev jeg flyttet over i en stol hvor jeg lå ned, men den kunne gynge lidt. Hver gang jeg bevæget mig så rokkede stolen lidt. Jeg faldt i søvn.
Min mor greb fat om stolens håndtage og min far havde nogle tasker i armene.
Jeg registreret ingenting, jeg sov.Da jeg lukkede min øjne op igen så det hele meget underligt ud.
Vi var i et rum med vægge som ikke var hvide og møbler som havde varme farver. Jeg blev lidt bange og begyndte at græde.
Min mor kom. Næsten løbene hen til mig, hun luftede mig op og gave mig den der bløde ting i munden igen.
Hun kiggede på mig mens jeg drak hendes mælk "nu er vi hjemme min skat, det er her vi bor"
Jeg var lykkelig.
KAMU SEDANG MEMBACA
Det Rigtige Liv
NonfiksiEn historie om liv, død, glæde, sorg og alt det vi alle kan relatere til. baseret på ting jeg har oplevet, ting jeg har fået fortalt, og ting vi høre i nyhederne. altså baseret på virkeligheden.