Lena sarah tergangu bila Aidan mula mengeratkan pelukan.Hampir tak bernafas sarah bila Aidan mula meraba ditempat yang tak sepatutnya.Dah lah tubuhnya tanpa seurat benang.Sarah cuba leraikan pelukan namun Aidan mula mengucup lehernya.Jenuh juga sarah menolak,namun tewas bila Aidan mula menindih tubuhnya.Hampir lemas sarah bila Aidan mula memainkan peranan,tanpa henti mengodanya,akhirnya sarah mengalah,melayan make love in morning yang Aidan nakkan.Aidan seperti tahu ,tak boleh lama,kerana subuh hampir nak habis,laju saja Aidan mengayuh layar supaya perahu cepat berlabuh.Penat dan lelah melayan nafsu orang muda,membebel juga sarah bila Aidan hendak sambung lagi lepas solat subuh.Gila ke apa dia...ingat patung ke,tak tau letih."bebel sarah,namun aidan cuma ketawa kecil,sambil memeluk sarah,dan berbisik"Benda sedap,tanya la lelaki manapun,mesti nak selalu,lainlah kalau kunyit"bisik Aidan sambil mengigit bahu sarah yang terdedah..."Gerammm" bisiknya lagi kemudian berlari keruang depan,sambil ketawa kuat.
Selepas sarapan,sarah danAidan melepak diruang depan taman kecil.Dikerusi kayu,Aidan duduk sambil memeluk bahu sarah.Melihat matahari pagi yang makin meninggi.Aidan merenung wajah sarah.meskipun bukan putih melepak macam watak kat novel or filem tapi sarah ada daya penarik tersendiri,hingga Aidan sendiri tak tahu bagaimana nak diluahkan."sarah...boleh Aidan tanya sikit?"soal Aidan perlahan.Sarah berpaling merenung Aidan,kemudian tersenyum nipis,dia boleh mengagak apa yang Aidan akan tanya.Sarah tak menjawab namun cuma menganguk kepala dan terus merenung wajah Aidan,menunggu apa yang akan ditanya Aidan."Boleh Sarah cerita kisah hidup sarah sikit,Sebab Aidan tertanya-tanya siapa isteri Aidan,sebelum kita bernikah?"Soal Aidan polos.
Sarah tertunduk kemudian terdiam seketika."Dulu,sarah ada seorang kakak angkat,namanya mardiah,kami rapat amat rapat,sebagai kawan sahabat maupun saudara.Suami kak diah,sarah panggil dia kak diah..." terang sarah kemudian menyambung semula..." suami kak diah,selalu tinggalkan kak Diah,maklum suaminya kerja jauh dari malaysia,hinggalah kak Diah kemalangan.Suaminya pulang bila Jenazah kak Diah sudah dikebumikan.suaminya kesal ,namun apa boleh buat,semua dah terjadi.Kak diah meninggalkan amanah berat dibahu sarah,dua orang anaknya,Dan dia mahu sarah nikah dengan suaminya,padahal bukan sarah kenal.Suaminya pun begitu,tapi kalau dah nama Amanah kena la ikut.Tapi belum sempat kami bernikah Abang gee,panggilan Kak diah,sarah ikut jer,..Abang Gee disahkan menghidap penyakit berkaitan darah,sarah tak berapa tahu sangat,Dan bila Abang Gee meninggal,anak-anak kak diah bawah tanggungjawab sarah,hinggalah keluarga kak Diah ambil alih,bila tahu sarah dah bernikah dengan Aidan..Sengaja Arwah Abang Gee dan sarah menipu keluarga kak diah yang kami dah bernikah,supaya tak tuntut budak-budak tu,sebab mak Kak diah tu panjang akalnya.Dia tahu Kak diah banyak insuran nyawa,Abang Gee tu..sayang sangat kat kakDiah,tu yang sanggup susah payah cari duit untuk keluarganya,bukan tak peduli,tapi terpaksa,itu pilihan yang dia ada.Tapi Kak diah faham,tu yang dia tak pernah menyungut,biarpun lamaAbang Gee pergi,katanya dia percaya suaminya"terang Sarah dengan panjang lebar.
Aidan terdiam."Abis tu takkan sarah nak biar jer budak-budak tu?"soal Aidan.Sarah cuma mengankat bahunya,kemudian menyambung" Aidan ingat senang nak lawan,diaorang waris,sarah ni cuma orang luar,lagipun takada perjanjian hitam putih,cuma amanah mulut je,tapi yang sarah tahu nama dalam insuran semua kak Diah masukkan nama sarah,begitu juga abang Gee,katanya Sarah adalah pemegang amanah hingga umur budak-budak tu 21 tahun.Sarah tak tahu apa yang Mak kak diah akan buat kalau dia tahu tentang ni"ujar sarah lagi kemudian melentokkan kepala kebahu Aidan.Aidan memeluk erat tubuh Sarah rapat kedadanya,matanya merenung wajah sarah sedalamnya,sungguh nalurinya tergoda,tanpa sedar dia mengucup lembut bibir sarah,sarah membalas dengan penuh perasaan.Tanpa sedar Aidan mula mengusap ditempat yang tak sepatutnya,mujur tersedar,kalau tak, mau kat situ dia dan sarah berbogel.Aidan mengendong tubuh sarah kebilik tidur,tempat untuk beraksi,dan bercinta semaunya,seperti semalam.Tanpa bersuara,Sarah merelakan kerana dia tahu,Aidan tak mungkin dan tak akan melepaskannya bila ghairahnya dan sampai kepuncak.Aidan mempunyai Nafsu yang sukar untuk sarah sendiri teka,seolah-olah atau diibarat macam kuda jantan.Sarah redha saja melayan,lagipun mereka masih baru melayar bahtera perkahwinan,jadi ini semua asam garam berumahtangga.
YOU ARE READING
Demi sebuah rindu 2(Aidan dan sarah)
Romancesambungan dari kisah Demi sebuah rindu,tentang kehidupan Aidan dan sarah serta adik-adik Aidan,perkahwinan tanpa cinta antara mereka.Bagaimanakah mereka menyusur liku dalam rumahtangga yang dibina,bila hadir suatu dugaan berat buat mereka berkaitan...