Del 13

249 11 1
                                    

#Jason P.O.V#

«Ok, dere har skjønt planen,» spør jeg.

«Jepp,» svarer Alex og nikker.

Vi dro rett til sykehuset hvor Alex og Ryan 'hviler'. For at vi skal klare å redde Maddelein trenger vi flere folk.

Jeg beskrev personen som tok henne for Mason og Damon. De fant ut at navnet på han som tok Maddelein var Tom Delheart.

Tom Delheart er 19 år og er/var på samme mini agent gruppe som Maddi. Spesialiteten hans var blank. Når jeg spurte hvorfor det området var blankt svarte Damon at det var fordi han ikke hadde noen spesialitet. De bare bruker ham på grunn av styrken han gir dem ved å være skummel.

«Det er bare en ting, vi blir ikke skrevet ut før i morgen,» sier Ryan.

«De dreper henne ikke,» sier Mason. «Ikke så lenge Jason er i live.»

«Mason har rett. De vil ha noe fra meg,» sier jeg.

Jeg utelukker å si hva de vil ha fordi da kommer Alex til å si at jeg må dra min vei å la dem redde Maddi.

«Jeg tar å sender kopi av den listen dere har, til de andre av listen,» sier Ryan.

«Takk for at dere hjelper selv om dere er støkk her til i morgen,» sier jeg til dem og går med Mason og Damon etter meg ut av sykehuset.

Når vi kommer hjem går vi rett inn i stuen å begynner å gå gjennom listen.

«La meg se. Micaela Thomson, 24 år, akkurat overført fra CIA i Los Angeles. Spesialiteter er å avhøre folk. Hun kan få ut hva som helst av en person bare med å se dem i øynene." Sier Mason.

"Henne bør vi ikke undervurdere." Sier Damon.

Mason og jeg ser på ham med et 'er du seriøst blikk'.

"Jeg bare sier det aldri undervurder en som kan få folk til å snakke." Sier han med en skulder trekning.

Jeg bare rister på hodet å fortsetter.

"DeeDee Carlson. 17 år. Hun var nest kommanderende etter Maddelein på mini agent gruppe 1. DD kan prate hull i hodet på deg. Hun kan bokstavelig talt prate til du dreper deg selv for å slippe unna."

"Det forklarer jo litt hvorfor hun er med på det her." Sier Damon. «Nest kommanderende. Hun vil være sjef. Tro meg når jeg sier at øynene hennes har glødet når hun har fått ansvaret.

"DeeDee Carlson, det er hun svensken som rømte fra foreldrene i Sverige og reiste hit. Hun ble med for 2 år siden og klatret veldig fort opp. Hun og Maddi var i tillegg bestevenner." Detter det ut av Mason.

"Hvordan vet du alt dette?" Spør Damon.

"Jeg fikk regelmessige rapporter av Natt og Eddy." Sier han med en skulder trekning.

"Ja vell, det kan bli veldig nyttig." Sier jeg ettertenksom.

"Hvem er neste?" Spør Damon.

"Tiffany Charm på 18 år. Hun er/var på samme mini agent gruppe som Maddelein. Hun har ett teknisk talent." Sier Mason.

"Disse var interessante, Filip og Lars Valenz. De er tvillinger på 19 år. Talente demmes er å........" Jeg stopper.

"Jeg tror det står feil her." Sier jeg.

"Nei Jason, det står helt rett." Sier Mason.

"De to som spioner det ville jeg likt å se." Sier Damon.

"De er ekstremt flinke. Vi bør ikke undervurdere dem." Sier Mason.

"Jeg vil helst bare bli kvitt dem." Sier jeg.

"Hvem er neste?"

"Tia Garcia. Hun er fra Spania, er 35 år og er trener og proff agent. Hun kan treffe blink med en pistol på første skuddet." Sier Mason.

"Det er hun som har trent Maddi sant?" Spør jeg.

"Jepp" svarer begge 2 i kor.

"Da har hun sikkert ikke lært henne det viktigste." Sier jeg.

"Det får vi vel se med tiden." Svarer Mason.

"Jake Parker på 22. Han er sjefen for hele FBI. Han har et talent for å få hva han vil." Sier Mason.

Vi har lagt skjemaene på bordet. Nå sitter vi sammen med flere folk fra gjengen, inkludert Nathalie.

Natt er ikke død. Vi måtte bare late som om hun var død sånn at Tim skulle slutte å klage over at hun ikke hadde noen som beskyttet henne. Hun viste at Tim holdt noe skjult for henne og hun var lei av å ha ham diltende rundt seg hele tiden.

"Hvordan skal vi klare å redde Vero -ehm jeg mener Maddelein?" Spør Natt.

"Natt du vet Jason har en plan." Sier Chaz avslappet.

"Jason vær så snill å si at du har en plan." Ber Damon meg.

"Selvfølgelig har jeg en plan." Sier jeg fort.

Det var nok alt for fort fordi alle stirrer på med ett sekund før de snur seg mot hva de enn drev med. Sannheten er at jeg ikke har noen plan. Jeg har bare lyst å drepe Damon for hva det enn var han sa til Maddi som fikk henne til å løpe sin vei.

Vi er virkelig helt lost.

Why You????Where stories live. Discover now