Sok mindenkinek mondanék sok mindent

52 4 1
                                    


Bennem is vannak előítéletek általában sokan azért utáljuk a másikat mert irigyek vagyunk rá...

A minap gondolkodtam el ezen, mert csak úgy nem lehet utálni valakit nem igaz?

Átértékeltem magamban sok embert azokat akik jók hozzám még értékesebbnek tartom.

Azokat akiktől valamiért nem tudok megvállni....jó vagy rossz dolog miatt(?)

Na meg vannak azok akiket utálok.

Oka mindennek van ez tény.

Itt a kérdés az hogy mégis mi az oka annak hogy őket utálom?

Valaki olyan megbocsáthatatlant tett? Valamije van ami nekem nincs? Miért kellene az annyira nekem?

És hasonló gondolatok járták el az eszem.

Sose voltam nagy celeb itt wattpad.on jön egy idegen komment fejen állok miközben nem tudok.

De miért is? Nem mondok én itt nagy misét vagy hasonlók, csak a mostani generációnak (enyémnek is) nincs igénye a gondolkodásra, a hülyeség kell mert az kikapcsol mert hát ki akar itt gondolkodni elég az iskolában a doga lap fölött nemde?


Én ezt egy tanáromtól tudtam meg.

Föci órán.

Mégse érdekel a hol milyen ország van és hol milyen államforma....évszámokkal meg elég töri órán szembesítenem a tudatlanságom.

Mégis ez az ember hatott rám.

Például abba bele gondoltál hogy jelenleg ép meghal valaki?

Vagy megszület?

Valahol épp kirabolnak valakit? Valahol megerőszakolnak valakit? Valamelyik országban épp háború zajlik?

És mi...

Mi nem tudunk semmit

Nem tudunk semmit mi zajlik körülöttünk, mert végülis nyitott minden az inerneten mégis tudatlanok vagyunk.

Na de miért is? Mert odafentről a nagy hatalom azt akarja hogy tudatlanok maradjunk.

Én csak jártatom a pofámat itt a gép előtt...

Pár év múlva a fekete aranyért lesznek háborúk...ja már elkezdődött

És még a tehenekről nem is beszélve... öko így öko úgy... kevesebb autók mi? És ha nem csak azokkal van baj? Nem csak azok károsítják az emberi létet?

Mégis mi vagyunk önmagunk legnagyobb pusztítói...


Joe bácsi maga tud valamit ha egy magam fajta 16 éves ezeken agyal és bassza fel magát.

Lényegében nem tudom mit akartam ebből kihozni, valaki elgondolkodik, valaki csak néz majd.



De ahogy tanárúr mondta:

 "Ha csak egy ember fogott fel és gondolkozott el ezekről a dolgokról, már akkor megérte"


2018.okt.24.


"Részlet a könyvből amit sose fogok megírni"Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ