Hey meybuzum ben yazarınız itinayla ve ısrarla changes dinlemenizi istiyorum.
Açtınız mı?
Sizi seviyorum iyi okumalar. 💔
Jungkook sabah gülümseyerek uyandı. Çünkü gece boyunca jimin'inin kokusu burnuna doluyordu Arada jimini öpüyor ve saçlarını okşuyordu. Bu duygu inanılmaz birşeydi. Sevdiğin yanındaydı,onu kokluyor ve öpüyordun daha da iyisi o sana sımsıkı sarılıyordu. Jungkook acayip mutlu uyumuştu ve acayip mutlu uyandı.
Sabah jimin'inin saçlarını öpüp onu koklayıp uyandıracaktı. Jungkook resmen jimin'e açtı. Onu çok seviyordu.
Jungkook yavaş yavaş düşüncelerinden arınıp uyandığında kolunun altın da bir beden hissedemdi? Yataktan doğruladu.
Kan beynine gitmiyor gibiydi, tabi sonra Jimin'in evde olabileceği aklına geldi ve seslenip odalara bakmaya başladı."JİMİN!"
bir kapıyı daha açtı ama orada da yoktu.
"SEVGİLİM!!"
başka bir odaya daha baktı jimin orada da yoktu.
"HEY PARK JİMİN KOMİK DEĞİL NERDESİN?"
Evin her yerine baktı ama yoktu sonra geri yatak odasına gitti.
Küçük prens aranıyor...
"aradığınız kişiye ulaşılamıyor."
Jungkook sinirle ofladı.
Jiminin eşyalarına baktı. Çanta ve kıyafetler oradaydı sadece çanta açıktı.
Sinirle giyinip mahalleyi aramaya başladı.
Marketlere baktı.
Küçük jimin'i yoktu.
Parklara baktı.
Jimin yoktu.
Yurda gitti.
Küçük prensi yoktu.
Okula baktı.
Jimin orada da değildi.
Kafayı sıyırmak üzeriydi geri eve döndü.
Etrafa baktı baktı baktı.
Yoktu.
Hiç birşey yoktu,Jimin yoktu.Yatağa oturup başını kaşıdı.
Ofladı, gerildi saçlarını karıştırdı. Sonra onun yattığı tarafa uzanıp kokusunu hissetmeye çalıştı.
Jungkook'un yanağından yaşlar yavaşça yastığa düşerken jungkook mırıldanıyordu.
"nolur benden gitme. Seni yeni buldum prensim nolur gitme. Aşkı yeni buldum nolur gitme."
jungkook hıçkırdı. Baya hıçkırarak ağlıyordu çünkü korkuyordu.
Yastığa sarılırken:
"gülüşünü özlerim ben park jimin. Seni çok özlerim nolur beni uzun süre yalnız bırakma."
Jungkook ağlarken uyuyakaşmıştı. Uyandığın da etrafa baktı jimin hala yoktu.
Sonra aynanın karşısında ki mektubu fark etti.
Biricik sevgilim jeon jungkook'a.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Singularity '
Fanfiction"ben senin de dediğin gibi beni sevecek birini buldum küçük prensim. Ama asla unutma ki, benim kalbim hep senin için atacak."