💜🌞

670 50 34
                                    

O gün üstünden neredeyse 2 ay geçmişti.

Jungkook ve jimin sınıfın en çalışkan iki öğrencisiydi. Taehyung 5.ciydi bu yüzden jungkook ile beraber bir kafeye oturup saatlerce ders çalıştıkları çok oluyordu.

Ve minik yakınlaşmalar da yaşanıyordu.

Jungkookun kalbini heyecanlandıran yakınlaşmalar.

Jimin artık eskisine göre daha çok arkadaşa sahipti. Daha sosyaldi jimin yoonginin onun üstün de bıraktığı etkiden yeni kurtuluyordu.
Yoongi jiminin katiliydi.
Onu öldürmüştü.

Jimin daha fazla düşünmek istemiyordu. Ve bazı şeyler ortaya çıkacak diye deli gibi tedirgin oluyordu.

Taehyung jungkook'dan hoşlandığını düşünüyordu. Jungkookun ona olan ilgisi kalbini yumuşatıyordu.

Evet evet kim taehyung kesinlikle okullarına 2 ay önce nakil gelen bu öğrenciden hoşlanıyordu.

Ama bunu ona şimdi söylemiyecekti.
Şimdilik herşeyi kendi için de tutacaktı.

Aslında taehyung jungkook ile oturmak istiyordu. Bunu ona da söylemişti ama jungkook kibar bir şekil de jimin ile oturmak istediğini söyledi. Taehyung biraz bozulsa da jungkookla jiminin asla bir ilişki yaşamıyacaklarını düşünüyordu.

Haklı mı?

Kimse bilemez.


Jungkook:

Son 2 aydır jimin tanıştığımız ilk haftaya göre daha çok gülüyor daha neşeli daha sevecen ve arkadaş edinen biri.

Okuldakiler onu seviyor.
Jimin mutlu ve onun mutluluğu mutlu olmamı sağlıyor.

Şu an yanım da oturan sarı tutamları olan park jimin.. Test çözerken bile harikasın.

Bunları düşünürken jiminin sorusunu çözemediğini anladım ve kalemimi alıp ona yaklaştım.

-yapamadın mı?

+hayır bana anlatır mısın?

-tabi ki..

Soruyu çözüp anlatmaya başladım. Hatta gazımı alamayıp bir kaç soru daha çözdüm.

Gözlerimi kitaptan kaldırıp jimine baktığım da bir nefes kadar yakınımdaydı. Ben onun nefesini yüzümde o ise kalp ritmimi kulakların da hissediyor olmalıydı.

Jimin biraz uzaklaşınca jungkook kafasını test kitabına koydu.

-why me god?

(god: bilmm şwq0eğwşdşa)

Jungkook sessizce isyan ederken jimin birileri gördü mü diye sınıfa baktı.

Min yoongi onlara ateş saçan gözleriyle bakıyordu..

Jimin yerin de kıprandı ve önüne döndü.

Jungkook ise ona değişik bakan taehyung ile göz göze gelmişti.

Suratından birşey anlamadı.

Sinirli miydi? Üzgün müydü? Yoksa mutlu muydu?

İçinden 'taehyung'u hep anlayamasam da jimini cidden anlıyabiliyorum'
Diye geçirdi.

Çünkü kendisi 2 aydır durmadan incelediği ve yakınlaştığı park jiminin mimiklerini hafızasına kazımıştı.

Zil çaldığın da heyecanla jimine döndü jungkook:

-hey hey hey Sana çilekli süt alıp geleceğim.

+bekliyorum kk

Dedi jimin.

Singularity 'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin