Apaaaa ? " kata mereka berlima serentak.
C....cik....guuu n...nnn.nakk be....l..anja... kami ticket seventen bulan depannn ? "kata Asha dengan nafa tekejut"
Cikgu demam ke ni ? "kata Aal sambil memegang tangan cikgu nya"(macam dia pegang tangan crush dia dulu Aniq) Eh cerita lama. author jangan ungkit lahhh. hahahahah
Cikgu tak tipukan cikgu "kata Hana sambil lalu menyedut air minuman nya sehingga kosong"
Cikgu saya nakk nangis ni cikguu " kata Almi yang terlampau terharu"
Cikguuu khamsaaaa" kata Syaz sambil memeluk tangan cikgu Hyejin
Haih kamu semua ni. Ya saya nak belanja kamu semua ticket ke concert tu tapi ada 3 Syarat kamu kene ikottt.
Apa syaratnya ? "Tanya Syaz teruja"
Pertama kamu kene pergi dengan berenam termasuk cikgu
Kedua kita stay sana selamanya
Ketiga kamu kene jadi maid dekat dorm seventeen dan tinggal dengan dorangWhatttttt ? selamanya ? "Kata Aal dengan terkejottt
Korea ? Stay korea ? " Kata hana sambil menepuk pipi kanan nya" tak puas lagi dia ambil tangan Asha lalu menepuk pipi nya menggunakan tangan Asha. Asha hanya ketawa melihat gelagatnya.
Ye tinggal sana. Korang jangan risau. makan minum pakai korang semua ada. Arah kiblat semua okay. masa. jam waktu solat semua ada. korang just siapkan makan sorang. pakaian dorang dan bual ii dgn dorang.
Abis mama papa kitaorang ? " Tanya almi yang risau"
Gwenchana , Cikgu dah kata kat ibu bapa korang. dan mereka semua setuju. asal kan korang okay kat sana. n diaorang bagi rules supaya korang balik setiap tahun.
Cikgu , bagi kami fikir dulu bole ? hm sebb kami pon susah nak berdikari. apalgi uruskan manusia. lagi lagi bias kami sendiri. (Kata Asha sambil memandang rakan rakan nya.
Rakan rakan nya mengangguk lalu memandang cikgunya.
Ya boleh. kamu semua fikir dulu ya. esok cikgu nak jawapan. harap harap korang dapat bantu cikgu.
Tapi kan cikgu. apa kene mengena cikgu dengan Seventeen ? kenapa cikgu rpaat dengan dorang ? "Tanya Aal keliru"
Hm macam ni , sebenarnya cikgu ni dulu kat korea berkwan rapat dgn svt. dorang semua gelar cikgu Noona dorangg. sebb tu lah dorang minta tolong cikgu. carikan maid dorang. terang cikgu Hyejin"
Ouh macam tu. jadinya kitaorang akan tinggal dengan bias kitaorangg ? "tanya Syaz"
Iya kamu semua akan tinggal dengan 13 malaon tu. kalau kamu semua setuju "kata cikgu hyejin dengan nada yang lembut"
Kalau macam tu esok kami bagi jawapan dekat cikgu. malam ni kami bincang ya. "kata Hana"
Baiklah. okay mari cikgu hanta kamu semua balik. cikgu hanta satu satu ya. "kata cikgu hyejin lalu menuju ke kereta. (jangan risau dorang dah bayar air dorang tadi)
Skip
WhatsApp Chatting
Group :
Carat Forever 💎💕
Aal : you guys setuju ke dengan apa yang cikgu hyejin ajak ?
Asha : Aku dah tanya mama n papa aku dorang semua okay dan aku pon okayy. Gila kau tak okayy. Aku bolehh jumpaa the 8 hari hari weyyyy.
Hana : aku selalu setujuu kalau Asha setujuu
Almi : Gila kauu tak setujuu. aku nak jumpaa vernonn akuu.
Syaz : Aku dari kat cafe tadi lagii dah setujuuuuuuuu !!!!!
Aal : kalau macam tuu kitaa semuaa setujuuu. eahhhhhhhhhh yeahhhhh yahoooo ..
Ashaa : Naeee
Almi : Naee
Hana : Fighthingggg
Syaz : yeszaaaaa !
After a few minute
Syaz offline
Aal offline
Asha offline
Almi offline
Hana offlineSkip
Kringggggggg !!!!!
Tunggu part seterusnyaaa !
Abaikan typoo yaa !