Mereka pon makan bersama sama. Banyak jugak dorang berbual. Sampai ketawa terbahak bahak.
Walaupon sudah selesai makan. Mereka tidak berganjak dari meja makan.
Scoups : Hari ni kitaorang tak buat apa apa. Cuma malam je kita pack barang untuk esok. So nak buat apa ?
Jeonghan : Duduk rumah jelah sayang
Semua : Errr errrr
Dino : Main game nak hyung hyung ku semua?
Jun : Game ape toh ?
Dino : Okay kita kemas dulu.
Maka mereka mengemas pinggan pinggan itu bersama sama. Gila ah kemas pinggan sampai 18 orang. hahaha takkeriuh dapur dorm tu.
Mereka selesai mengemas meja dan pinggan ii kotor.
Jun : Game apa yg kita nk main chan ?
Dino : Sabarlah hyung. tunggu semua siap.
Semua : okay dah.
Chan berkata kata
Okay semua pergi cari kertas dwngan pencil. dalam tu korg tulis je cabaran apa yg korg nk tulis. contohnya macamm "aku cabar kau peluk scoups" or anythis lepastu masukkan cabaran korg dlm kotak ni. takkesah pon berapa berapa.
Mereka semua mencari kertas dn pencil lalu menulis cabaran cabaran yg ingin mereka tulis.
Dino : Semua dah ?
Dah. jawab semua.
Dino : Now semua buat bulatan.
The8 : Nak buat apa ?
Dino : Ikot jelah
Mereka akur dengan suruhan si dinosour ni.
Chan : Okay macam ni mainnya. Kita akan bukak lagu. sambil jalan kan kotak ni. bila lagu habis je. kotak ni akan terhenti dekat org yg last tu. jadi org yg last tu kene sahut satu cabaran dlm kotk ni. just pilih secara rambang je. kalau lgu nya panjang sgt. kita laju kan sikit. ada paham ?
Semua ternganga dengan tunjuk ajar si dino. Manataknya. bijak jugak budk ni buat game.
Seungkwan : I nakkk lagi dandutt!!!
Vernon : Sudah mula perangai diva dia niyhh !!
The8 : Lagi china lahhh
Jun : Sokongg
Asha : Sokongg jugakk
Joshua : Hello , laguu english please !!
Seungkwan : Kimbappikidding?
Vernon : What are you talking about seungkwan ?
Mingyu : Hansol , dont speak english pleaseu !!
Jeonghan : Lagu seventeen jelah anak anak ku
Semua : Baiklah eomma !!
Lalu mereka menekan lagu thanks. Btw dorg guna henpon Hana. Sbb dlm tu bnyam iler lagi svt.
Hana hanya mengalu alu kan sahaja.
so can we strt ?
Mereka pon bermula menggerakkan kotak itu. yg jahat nya. dorg sengaja lambat lambat kan masa. sengaja bermain main dgn kotak itu.
Lagu thanks hampir habis.
Dannn
dannn
dannnn
Vernonlahh orang yg terakhir
Mereka semua gelk kan vernon dwngan terbahak bahak.
Vernon : So boleh aku pilih ?
Syaz : Dipersilakan
Mingyu yang disebelah vernon memegang kertas yg tertulis dare untuk vernon.
Mingyu : okayyy dare nya adalahhhhhhhhh
..